فراخوان «هشتمین کنگره ادبیات پایداری» منتشر شد

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان گفت: فراخون «هشتمین کنگره ادبیات پایداری» با محوریت «نقش و کارکرد شخصیت‌های تاثیرگذار معاصر در ادبیات پایداری ایران و جهان» منتشر شد.
کد خبر: ۴۲۷۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳ - 22November 2020

معین پرویزی مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‎پرس اظهار داشت: فراخون «هشتمین کنگره ادبیات پایداری» با محوریت «نقش و کارکرد شخصیت‌های تاثیرگذار معاصر در ادبیات پایداری ایران و جهان» منتشر شد.

وی با اشاره به محورهای هشتمین کنگره‌ ادبیات پایداری گفت: منش و ویژگی‌های اخلاقی، مدیریتی و مردمی شخصیت‌های تاثیرگذار، گونه‌شناسی و طبقه‌بندی شخصیت‌های تاثیرگذار (شخصیت‌های رهبری، شخصیت‌های سیاسی، شخصیت‌های نظامی، شخصیت‌های آزادگان، اسرا و جانبازان،شخصیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری، اصحاب رسانه و خبرنگاران)، از جمله محورهای کنگره هستند.

وی ادامه داد: شخصیت‌های تاثیرگذار ملی، منطقه‌ای و جهانی، شخصیت‌های گمنام (پدر، مادر، همسر و رزمندگان گمنامی که کارکردی موثر و ویژه داشته باشند)، زنان تاثیرگذار، مقایسه و تطبیق شخصیت‌های تاثیرگذار ایران و جهان و تدوین الگو و شیوه‌های تطابق زندگی مسئولان و معاصران با شخصیت‌های تاثیرگذار از دیگر محورهای این کنگره‌ هستند.

پرویزی بیان کرد: علاقه‌مندان آثار خود را تا 13 دی‌ماه، هم‌زمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، به نشانی الکترونیکی adabiyyat.e.paydari@chmail.ir ارسال کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تماس 03432735398 تماس بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس این فراخوان، مقالات پذیرفته شده هشتمین کنگره ادبیات پایداری 25 بهمن‌ماه 99 مشخص می‌شوند .

پرویزی در پایان عنوان داشت: نتایج نهایی مقالات برتر این کنگره که مورد تایید داوران نشریه علمی- پژوهشی ادبیات پایداری قرار بگیرند، در آن نشریه و سایر مقالات برتر در مجموعه مقالات کنگره چاپ خواهند شد.

وی در پایان گفت: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را به آدرس: سنندج، خیابان ناصر خسرو، جنب اتوبوسرانی، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان، دبیرخانه هشتمین کنگره سراسری ادبیات پایداری و یا به آدرس الکترونیکی moeinparvizi@gmail.com ارسال کنند.

فراخوان «هشتمین کنگره ادبیات پایداری» منتشر شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار