پیام تسلیت اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان در پی درگذشت امام جمعه سابق این استان

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در پی درگذشت آیت الله «سید یحیی جعفری» امام جمعه سابق کرمان پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۷۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸ - 22November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان در پیامی درگذشت مجاهد بزرگ و عالم جلیل القدر آیت الله سید «یحیی جعفری» امام جمعه سابق کرمان را تسلیت گفت که متن پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مجاهد بزرگ و عالم جلیل القدر آیت الله سید «یحیی جعفری» امام جمعه سابق کرمان که از روحانیون خدوم  این استان که عمر پر برکت خویش را صرف ترویج اسلام، همدلی و همراهی مسئولین و مردم در جهت آبادانی این استان نمود، موجب تأثر و تألم گردید.

این فقیه وارسته و رزمنده مجاهد چه در دوران انقلاب و چه در دوران هشت سال دفاع مقدس خدمات بسیار ماندگاری از خود به جای گذاشته که سردار شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» در مورد ایشان فرمودند: «آیت الله جعفری ما و شما، همانند پدری دلسوز و همراه و شریک غم و شادی مرد بود و در طول عمر ارزشمند خود خصوصاً سی و پنج سال پس از پیروزی انقلاب، آسایش خود را فدای آرامش مردم کرد.

آیت الله جعفری برای ما کرمانیان منشا مباهات است. زحمات و خدمات این شخصیت شریف و صادق در دوران دفاع مقدس و بسیجِ همه توانمندی ها و امکانات هرگز برای حقیر و دوستان مجاهد همرزمم وشهدای همیشه ناظر فراموش شدنی نیست.»

پیام تسلیت اداره کل حفظ آثار کرمان در پی درگذشت امام جمعه سابق کرمان///در حال ویرایش

کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان ضمن ابراز همدردی با خانواده مکرم ایشان، فقدان عالم بزرگ و یکی ازشخصیت‌های برجسته انقلاب را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی»، علمای حوزه‌های علمیه، مردم شریف استان کرمان تسلیت عرض نموده، از خداوند منان رحمت واسعه الهی برای آن مرحوم و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها