سخنگوی ستاد استانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

تهیه و انتشار 40 خبر حوزه دفاع مقدس خوزستان به زبان های بین المللی

هوشنگ نوبخت گفت: در یک اقدام فرهنگی و پاتک رسانه ای قصد داریم به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس چهل خبر و گزارش تولیدی را به زبان های انگلیسی و عربی ترجمه و منتشر کنیم.
کد خبر: ۴۲۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱ - 22November 2020

تهیه و انتشار 40 خبر حوزه دفاع مقدس خوزستان به زبان های بین المللی

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از اهواز، «هوشنگ نوبخت» سخنگوی ستاد استانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه اهمیت رسانه ای برنامه‌های حوزه دفاع مقدس از چاپ و انتشار اخبار این حوزه در رسانه ها به زبان عربی و انگلیسی خبر داد و اظهار داشت: قصد داریم به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس چهل خبر و گزارش تولیدی را به زبان های انگلیسی و عربی ترجمه و منتشر کنیم.

وی افزود: در اینکه در اوج جنگ نرم رسانه ای قرار داریم، شکی نیست و همه نیز بر این باور هستیم که در این مبارزه تنها با تولید و انتشار حداکثری اخبار و محتواست که می توانیم در این عرصه به مقابله و مبارزه با امپراطوری های بزرگ رسانه ای بپردازیم.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: اهمیت استراتژیک خوزستان و زوم کردن رسانه های معاند در برخی بحران های این خطه باعث شد تا ما هم در یک پاتک رسانه ای نسبت به ترجمه اخبار ارزشی و فرهنگی حوزه دفاع مقدس اقدام کنیم.

نوبخت ضمن تقدیر از صداوسیمای مرکز خوزستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، خانه مطبوعات خوزستان، بسیج رسانه خوزستان، نشریات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و فعالان فضای مجازی که همچون همیشه در این زمینه با حوزه دفاع مقدس همکاری و تعامل داشته و دارند، افزود: اخبار منتشره به زبان انگلیسی و عربی را در همه حوزه ها منتشر خواهیم کرد تا بیشتربین گستره مخاطب را در بر بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار