فرمانده سپاه مراغه؛

تفکر و روحیه بسیجی باید در همه عرصه‌ها حاکم شود

سرهنگ «رشیدی» گفت: بسیج یکی از دستاورد های بزرگ انقلاب اسلامی و از مردم و برای مردم بوده و تفکر و روحیه بسیجی باید در همه عرصه‌ها به خصوص بخش اقتصادی حاکم شود.
کد خبر: ۴۲۷۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷ - 22November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سرهنگ پاسدار «سعید رشیدی» فرمانده سپاه شهرستان مراغه در جلسه قرارگاه جهادی شهید حاج «قاسم سلیمانی» اظهار داشت: بسیج یکی از دستاورد های بزرگ انقلاب اسلامی و از مردم و برای مردم بوده و تفکر و روحیه بسیجی باید در همه عرصه‌ها به خصوص بخش اقتصادی حاکم شود.

وی ادامه داد: حضرت امام‌خمینی(ره) با درک درست و صحیحی که از آینده انقلاب اسلامی داشتند فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند و بسیج از آزمون سخت و بزرگ جنگ تحمیلی سربلند بیرون آمد و دشمنان انقلاب نوپای مردم ایران را با همه امکانات و تجهیزات‌شان در هم شکست.

رشیدی اضافه کرد: امروز بسیج چنان جایگاهی پیدا کرده است که برخی عناوین چون دکتر بسیجی، مهندس بسیجی، معلم بسیجی و ... با نام بسیج زینت پیدا کرده است.

فرمانده سپاه مراغه با تاکید به اینکه باید تفکر و روحیه بسیجی در سایر بخش‌های نظام حاکم شود، گفت: اگر تفکر و روحیه بسیجی در سایر بخش‌های نظام از جمله اقتصادی حاکم می‌شد امروز در بخش اقتصادی روی پای خود ایستاده بودیم و عده‌ای اقتصاد کشور را به سرنوشت انتخابات آمریکا گره نمی‌زدند.

وی در پایان با اشاره به هدف از تشکیل قرارگاه جهادی شهید حاج «قاسم سلیمانی» گفت: مبارزه با همه گیری کرونا و ریشه کنی آن از طریق توسعه و تقویت اقدامات پیشگیرانه با رهگیری, پیگیری و مراقبت از افراد مشکوک و مبتلا به کووید 19 قبل و بعد از بستری در بیمارستان هدف اصلی فرارگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها