فوزی برهوم:

رژیم صهیونیستی مسئول پیامدهای افزایش تنش‌ها در غزه است

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با اشاره به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوارغزه، گفت: صهیونیستها مسئول هرگونه پیامد افزایش تنش ها در نوارغزه هستند.
کد خبر: ۴۲۷۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴ - 22November 2020

رژیم صهیونیستی مسئول پیامدهای افزایش تنش‌ها در غزه استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، به نقل از العهد، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس به حملات اخیر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوارغزه واکنش نشان داد. وی در این خصوص گفت: صهیونیست‌ها مسئول هرگونه پیامد افزایش تنش‌ها در نوارغزه هستند.

فوزی برهوم همچنین اظهار داشت: اشغالگران اسرائیلی جنبش حماس را مسئول افزایش تنش‌ها در غزه معرفی می‌کنند. در واقع آنها تلاش می‌کنند از این رهگذر، تداوم محاصره غزه و بمباران مداوم این منطقه را توجیه کنند.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در ادامه تصریح کرد: صهیونیست‌ها همچنان قصد ندارند مسئولیت تحمیل رنج و محنت به دو میلیون فلسطینیِ محاصره شده در نوارغزه را بپذیرند. آنها همچنان غزه را تحت محاصره قرار داده اند و این درحالی است که در سایه شیوع ویروس کرونا شاهد وقوع یک فاجعه انسانی در غزه هستیم.

پیشتر حازم قاسم در خصوص حملات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها به غزه گفته بود: حملات مکرر صهیونیست‌ها به نوارغزه نمی‌تواند نبرد با این رژیم را متوقف سازد؛ کما اینکه این حملات نمی‌تواند به توقف مقاومت در برابر تل آویو منجر شود.

وی تأکید کرده بود: حملات صهونیستها به نوارغزه در چارچوب تجاوزات گسترده به ساکنان این منطقه انجام می‌شود تا شاید از این رهگذر، فلسطینیان مقاومت در برابر صهیونیسم را متوقف کنند. فلسطینیان جملگی تا زمان بازپس گیری حقوق سلب شده خود از رژیم صهیونیستی به نبرد و مبارزه با آن ادامه خواهند داد و از مسیری که در پیش گرفته اند، بازنخواهند گشت.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها