فرمانده انتظامی استان هرمزگان:

سپاه و نیروی انتظامی بازوان توانمند کشور در حفظ امنیت پایدار هستند

سردار «غلامرضا جعفری»، سپاه و نیروی انتظامی را بازوان توانمند کشور در حفظ امنیت پایدار دانست و گفت: افتخار بزرگ این دو مجموعه خدمت به مردم و نظام اسلامی تحت فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) است.
کد خبر: ۴۲۷۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵ - 22November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، سردار «غلامرضا جعفری» فرمانده انتظامی استان هرمزگان به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، با سردار «اباذر سالاری» فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان در بندرعباس دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: تداوم و تعمیق تعامل سپاه و نیروی انتظامی زمینه‌ساز موفقیت در مأموریت‌های مشترک شده و تضمین‌کننده امنیت پایدار خواهد بود.

سردار جعفری افزود: بی‌تردید اصلی‌ترین رسالت ناجا، بسیج، سپاه و سایر نهاد‌های امنیتی، این است که همواره با تمام توان خود در مقابل توطئه‌های دشمن ایستاده و در بستر تعاملی فراگیر در خنثی‌سازی نقشه‌های شوم و پلید دشمن، نقش خود را به‌خوبی ایفا کنند.

وی، سپاه و نیروی انتظامی را بازوان توانمند کشور در حفظ امنیت پایدار دانسته و بیان داشت: افتخار بزرگ این دو مجموعه خدمت به مردم و نظام اسلامی تحت فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) است.

فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان افزود: زحمات بسیجیان وارسته و مخلص در جبهه‌های حق علیه باطل طی حماسه هشت سال دفاع مقدس، با ایستادگی و از خودگذشتگی در دفاع از میهن عزیزمان، برکسی پوشیده نیست و نیروی انتظامی نیز خود را همگام و همدل با بسیج دانسته و با سرلوحه قراردادن فرمایشات حضرت امام (ره) و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بسیجی بودن را برای خود افتخاری بزرگ می‌داند.

وی عملکرد پلیس و بسیج را لازم و ملزوم یکدیگر دانست و ادامه داد: نیروی انتظامی و سپاه مکمل یکدیگر در تامین امنیت پایدار جامعه هستند و هرچه تعامل و همکاری پلیس و بسیج بیشتر باشد، خدمت‌رسانی به مردم بهتر و آسان‌تر محقق خواهد شد.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: سپاه و ناجا به عنوان دو نیروی تامین کننده امنیت با تداوم و تعمیق روابط می‌توانند در پاسداری از مرز‌های کشور و دستاورد‌های انقلاب اسلامی گام‌های موثری بردارند.

سردار «اباذر سالاری» نیز در این دیدار از مشارکت، همکاری و همدلی مجموعه نیروی انتظامی در اجرای موفق برنامه‌ها و مناسبت‌ها و ارائه خدمات ه‌بویژه برگزاری رزمایش‌های همدلی و مساوات در نقاط مختلف استان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار