فرماندار شهرستان تنگستان:

بارزترین ویژگی بسیج تعهد در برابر انقلاب شکوهمند اسلامی است

«عبدالحسن رفیعی پور» گفت: بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است، احساس مسئولیت و تعهد در برابر انقلاب شکوهمند اسلامی، مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج است.
کد خبر: ۴۲۷۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷ - 22November 2020

بارزترین ویژگی بسیج تعهد در برابر انقلاب شکوهمند اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالحسن رفیعی پور» فرماندار شهرستان تنگستان با صدور پیامی هفته بسیج را به تمامی بسیجیان ایران اسلامی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله  الرحمن الرحیم

بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است، احساس مسئولیت و تعهد در برابر انقلاب شکوهمند اسلامی، مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج است، بسیج نماد اخلاص و خدمت خالصانه به مردم از افتخارات آن می باشد.

پرواضح است که نقش بسیج در کنار دیگر نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و مجموعه دستگاه های خدمتگذار در رخدادهای مختلف چون محرومیت زدایی، عمران و آبادانی و مساعدت به مردم در بلایای طبیعی چون سیل و زلزله و امروز اهتمام جدی در مبارزه‌ با کرونا حقیقتا کم نظیر، بی بدیل و شایسته تقدیر است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ارج نهادن به زحمات و تلاش های تمامی بسیجیان جان بر کف در تمامی زمینه ها، فرارسیدن هفته بسیج را به مردم ایران اسلامی بخصوص به مردم شهرستان تنگستان تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق روز افزون همه عزیزان را در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) از ایزد متعال خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها