پیام تبریک فرمانده نهاجا به مناسبت هفته بسیج؛

بسیج کارنامه درخشان مکتب اسلام است

امیر نصیرزاده در پیامی با تبریک فرارسیدن هفته بسیج عنوان کرد: بسیج تفکر گره‌گشا و کارنامه درخشان مکتب اسلام است.
کد خبر: ۴۲۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ - 23November 2020

پیام تبریک امیر سرتیپ نصیرزاده به مناسبت فرارسیدن هفته بسیجبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
ریاست محترم سازمان بسیج مستضعفین

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

نگاه دوراندیش امام سفرکرده امت مبتنی بر اعتقاد مومنانه به نقش آحاد ملت در رساندن بیرق انقلاب به سرمنزل مقصود و سپردن آن به منجی موعود، منجر به شکل گرفتن مکتب بسیج و نهادینه شدن اندیشه بسیجی در ایران اسلامی شد که هر روز بر قوام و ریشه‌گیری منجر به دوام آن افزوده می‌شود.

کارنامه درخشان این مکتب و تفکر گره‌گشا که به امضای سرخ شهادت «فهمیده»های این سرزمین غیرت‌خیز ماندگار و تضمین شده است، سرشار از حماسه‌های بی‌بدیل مقاومت و مجاهدت مومنانه در همه عرصه‌ها و سرمشق مجاهدت گروه‌های مردمی در جبهه مبارزه با استعمار نوپدید به‌ویژه جبهه خبیث تکفیری طی سال‌های اخیر بوده است.

بسیج خلعتی از شرافت است که ملاک ملبس بودن به آن، سن و عرصه خدمت نیست، بلکه شرط مفتخر شدن به این عنوان مقدس، عبور از سیم خاردار نفس است. سند روشن این ادعا در نیروی خوشنام هوایی ارتش چراغ نامیرا و ستاره درخشانی همچون خلبان شهید عباس بابایی است.

در هفته گرامیداشت بسیج، خالصانه‌ترین درود‌های خویش و همکارانم سختکوشم را به روان ملکوتی شهدای بسیجی عرصه دفاع مقدس تقدیم نموده و ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس این شجره طیبه، از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون آن جناب در مسیر بسط تفکر بسیجی و تحقق آرمان‌های بلند امام راحل رضوان‌الله تعالی‌علیه در سایه هدایت‌های نایب بر حق ایشان امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) را مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار