وصیبتنامه شهید «سید جعفر حسینی خائیزی»؛

شیعه راستین از تلاش خسته نمی شود

شهید «سید جعفر حسینی خائیزی» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است:در طول تاریخ پر افتخار اسلام شیعه راستین همیشه با هم بستگی تشکیل و چون رودی خروشان به پیش می رود و از تلاش خسته نمی شود آرام نمی گیرد
کد خبر: ۴۲۷۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷ - 23November 2020

شیعه راستین از تلاش خسته نمی شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «سید جعفر حسینی خائیزی» در تاریخ 1340/02/04 در روستای بنیون شهرستان تنگستان دیده به جهان گشود و در 1361/05/09 در اهواز به شهادت رسید.

وصیت نامه شهید:

بسم رب الشهداء و الصدقین

قل انما اعظکم بواحده ان تقوموا... مثنی و فرادی ثم تتفکروا اما بصاحبکم من جنه.

بگو شما را به یک چیز نصیحت می کنم و آن اینکه (بر پا خیزید) برای خدا دو تا یا به تنهائی و سپس فکر کنید که از چه راهی باید حرکت کنید.

دوستان، برادران، خواهران عزیز و گرامی با عرض سلام و درود به رهبر کبیر انقلاب و شما عزیزان.

پس از سلام و درود به همه آنها که هوشیارانه با نور ایمان و نیروی وحوت همچنان پیش می روید و اصل را هیچوقت و هیچگاه فدای فرغ نمی کنند.

 به آنها که دلی سوخته دارند و با همه وجود در پرتو ایمان شان در مسیر ا... گام بر می دارید سلام بر شما و بر اهداف مقدس که با آن عشق می ورزند.

 سلام بر شما که عشق به اسلام و میهن و امید به استقلال و آزادی همچون در رگهایتان جاریست و طپش قلبتان فریاد آزادی استقلال سر می دهید.

سلام بر شما و همه انسان های پاک اندیش و درست کردار، افتخار بر شما که ایران عزیز و سرمایه های پر برکت آن در دست چپاولگران و غارتگران چون صدامیان و امسال آن بیرون ساختند.

 و اینک با جان و دل پاسدار آن شده اید تا برای نسل های آینده به ارمغان بگذارید. در طول تاریخ پر افتخار اسلام شیعه راستین همیشه با هم بستگی تشکیل و چون رودی خروشان به پیش می رود و از تلاش خسته نمی شود آرام نمی گیرد تا به دریا رسد و این راهی است که از مولایمان علی (ع) و مکتب قدسیه اش آموخته ایم و درس است که از فرزند دلبندش حسین(ع) فرا گرفته ایم.

پدرم هر چند که شما را ناراحت کرده ام امید است که مرا ببخشید از فقدان من گریه و زاری ننمائید.

مادرم هر چند که تو برای من مادری دلسوز و مهربان بوده ای ولی این دلسوزی و مهربانی تو برایم مانعه ای برای رسیدن به ا... نمی شود و امید است که بعد از من سرپرست دلسوز برای خانواده ام باشید.

اللهم اغفرلی الذنوب التی تهتک العصم .(بار خدایا بیامرز برایم گناهانی که بدرند پرده ها را)

اللهم اغفرلی الذنوب التی تنزل النعم .(خدایا بیامرز برایم گناهانی که فرو برند بدبختیها را)

اللهم انی اتقرب الیک بذکرک و استشفع بک الی نفسک و اسئلک بجودک ان تدنینی من قربک . (خدایا براستی من نزدیک جویم بسویت با یاد تو و شفیع ساز به درگاهت، خودت را و خواهش کنم از تو به جودت که مرا به خود نزدیک سازی )

اللهم فاقبل عذری.(خدایا عذرم بپذیر)

یا رب ارحم ضعف بدنی ورقه جندی و دقه عظمی(خدایا، پروردگارا، ترحم کن به سستی تنم و نازکی پوستم و باریکی استخوانم.

اللهم اجعانی من جند کان جند .... الغالبون .( با خدایا مرا از لشکریانت قرار بده که لشکرت همیشه پیروز است )

به امید پیروزی حق علی باطل

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار