مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد:

صعود به بالاترین قلل عرصه‌های علمی و جهادی با تفکر بسیجی

سرهنگ «منصور زارع» در بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج گفت: اگر نبود تفکر بسیجی، آیا می‌توان متصور بود که بتوان با وجود شدیدترین تحریم‌ها در بالاترین قلل عرصه‌های علمی، جهادی، نظامی و سیاسی ایستاد؟
کد خبر: ۴۲۷۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹ - 24November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد، به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

در آستانه چهل‌و‌یکمین سالگی تشکیل شجره طیبه بسیج، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب را گرامی داشته و به روح پرفتوح آن عزیز سفر کرده و شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، مدافع حرم، امنیت کشور و مخصوصا ۹۲ هزار شهید بسیجی شهید درود و صلوات می‌فرستیم.

نگاهی اجمالی به مجاهدت خستگی ناپذیر دلاورمردان بسیج در عرصه‌های مختلف، عمق دیدگاه راهبردی و حکیمانه امام راحل (ره) را روشن می‌نماید و کارکرد و برکات بسیج اکنون بر هیچ کس پوشیده نیست و دوست و دشمن بر نقش این نهاد انقلابی چه در داخل کشور به عنوان حامی نظام و مردم و چه در خارج به عنوان یک الگوی موفق و اسوه برای مظلومان و ستم دیدگان جهت ایستادگی دربرابر نظام‌های ظلم و جور و ستم اذعان دارند.

وقتی رژیم بعثی در دوران دفاع مقدس، به دنبال تحقق رؤیای فتح ایران بود، مردم شریف کشورمان در قالب بسیج همراه و همدل با ارتش و سپاه به دفاع از مرز‌های کشور پرداختند و شهدای سرافرازی را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

در سال‌های پس از دفاع مقدس نیز که کشور تازه از زیر بار جنگ خانمان‌سوز بیرون آمده بود، باز این بسیجیان که امام‌شان آن‌ها را لشکریان مخلص خدا نامیده بودند که بدون هیچ چشمداشتی، پای انقلاب شکوهمند اسلامی ایستادند و برای آبادانی کشور، آستین بالا زدند.

اگر نبود تفکر بسیجی، آیا می‌توان متصور بود که بتوان با وجود شدیدترین تحریم‌ها و دشمنی‌های ظالمانه دنیای استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار، در بالاترین قلل عرصه‌های علمی، جهادی، نظامی و سیاسی ایستاد؟

با عنایت به نقش پررنگ نیرو‌های بسیج مردمی در دفاع مقدس و عرصه‌های گوناگون دفاع از انقلاب و نظام اسلامی، اداره کل حفظ آثار به عنوان متولی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مروج فرهنگ ایثار و شهادت با تبریک فرارسیدن هفته بسیج به آحاد بسیجیان سلحشور و مخلص و تجلیل از شهیدان و حماسه سازان این نهاد مردمی در عرصه‌های مختلف، یاد و خاطره همه آن‌ها را گرامی می‌دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار