فرمانده انتظامی استان گیلان خبر داد؛

توزیع 200 بسته کمک معیشتی بین نیازمندان

سردار «عزیز‌الله ملکی» با اشاره به مشارکت ناجا در مرحله سوم از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه گفت: در این مرحله حدود 200 بسته کمک معیشتی هر بسته به ارزش 200 هزار تومان شامل اقلام ضروری توسط نیروی انتظامی بین نیازمندان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۴۲۸۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹ - 24November 2020

توزیع 200 بسته کمک معیشتی بین نیازمندان

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «عزیز‌الله ملکی» فرمانده انتظامی استان گیلان صبح امروز در حاشیه توزیع بسته‌های کمک ‌معیشتی نیروی انتظامی‌ گیلان بین آسیب‌دیدگان از کرونا اظهار داشت: نیروی انتظامی استان در سومین مرحله از رزمایش مواسات با تلاش‌های ارزنده عقیدتی سیاسی انتظامی استان، بسته‌های کمک معیشتی را به‌دست نیازمندان می‌رساند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به مشارکت ناجا در این‌ مرحله از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه تصریح کرد: در این مرحله حدود 200 بسته کمک معیشتی هر بسته به ارزش 200 هزار تومان شامل اقلام ضروری توسط نیروی انتظامی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح مواسات و کمک مومنانه به‌طور مستمر تا پایان سال ادامه دارد، افزود: نیروی انتظامی خود را مسئول می‌داند که در این طرح حضور فعال داشته باشد از این رو کمک به محرومان را در اولویت کاری خود قرار داده است تا شاهد ریشه‌کنی این ویروس در سطح جامعه باشیم.

سردار ملکی راجع به طرح محدودیت تردد در استان تاکید کرد: این طرح بنابر تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا در استان گیلان آغاز ‌و در حال اجرا است که براساس آن در مبادی ورودی استان، خودروهای دارای پلاک غیربومی اِعمال قانون می‌شوند.

وی از شهروندان خواست تا در اجرای این طرح با پلیس همکاری کنند و خاطرنشان : تعداد محدودی از مسافران همواره اصرار دارند که وارد استان شوند اما ماموران پلیس در ورودی‌های استان مستقر هستند و از مردم انتظار داریم که با ما همکاری کنند و اِعمال قانون خودروها نیز از طریق دوربین انجام خواهد شد و پیامک آن نیز برای شخص ارسال می‌شود.

نیروی انتظامی گیلان در دومین مرحله از رزمایش مواسات نیز حدود 300 بسته کمک معیشتی هر بسته به ارزش 300 هزار تومان شامل کالا و اقلام ضروری بین آسیب‌دیدگان از کرونا در سطح استان توزیع کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها