همزمان با هفته بسیج صورت گرفت؛

دیدار شهردار و فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس

همزمان با هفته بسیج، شهردار بندرعباس با فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۴۲۸۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲ - 24November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، «عباس امینی‌زاده» شهردار بندرعباس در دیدار فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: هفته بسیج یادآور فرمان تاریخی حضرت امام‌ خمینی (ره) برای رویش نهادی پرثمر از انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه تشکیل بسیج از نقاط عطف شگفت‌انگیز و معنادار انقلاب اسلامی است، افزود: بسیج پدیده برجسته تاریخ معاصر ایران عزیز است؛ زیرا این نیروی مردمی همیشه در صحنه بوده و در تمام ادوار تاریخ درخشان انقلاب اسلامی، مایه سرافرازی، اقتدار و اتحاد کشور عزیزمان بوده است.

شهردار بندرعباس در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های مهم در مدیران کارآمد، داشتن روحیه بسیجی است، گفت: مسئولیت‌ها گذرا هستند و چیزی که ماندگار است، روحیه اعتقادی و خدمت به مردم است.

امینی‌زاده با تأکید بر اینکه بسیج برکات زیادی برای جامعه داشته است، عنوان کرد: خدمت صادقانه و بدون چشمداشت بسیج برای کشور ارزش زیادی داشته است.

این مقام مسئول ادامه داد: بخشی از برنامه‌های مشترک سپاه و شهرداری بندرعباس با عنوان طرح تحول محلات طی این هفته آغاز و خدمات آن به شهروندان ارائه می‌شود.

سرهنگ «حسین درویشی» فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس نیز در این دیدار اظهار داشت: سعی ما بر این است که روحیه بسیجی را حفظ کرده و مردمی بودن را تداوم دهیم.

درویشی با اشاره به اینکه شهرداری بندرعباس در خدمات‌رسانی عمومی همکاری‌های مشترک زیادی با مجموعه سپاه دارد، عنوان کرد: هرجا نیاز به کمک داشتیم، شهرداری همراه و یاری‌گر ما بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار