وصیت‌نامه شهید خسرو احمدنژاد؛

می‌خواهم به عاشقان کربلا و امام حسین (ع) ملحق شوم

در وصیت‌نامه شهید خسرو احمدنژاد آمده است: چون حمله شروع شده به هيچ طريقى نتوانستم خودم را قانع كنم كه از اين ‌قافله عقب بمانم و مى‌خواهم همين امشب به عاشقان كربلا و امام حسين (ع) ملحق شوم.     
کد خبر: ۴۲۸۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱ - 24November 2020

می‌خواهم به عاشقان کربلا و امام حسین(ع) ملحق شوم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، شهید خسرو احمدنژاد، فرزند لطیف در سال ۴۰ در ارومیه به دنیا آمد و در تاریخ ۲۴ خرداد ۶۵ در کردستان به شهادت رسید.

در وصیت‌نامه این شهید آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم

با سلام و درود به رهبر كبير انقلاب اسلامى و رزمندگان حماسه آفرين سلحشور و شهداى به حق و گلگون كفن و امت غيور ايران و همچنين پدر و مادر و برادران و خواهران عزيزم و تمامى فاميل‌ها و دوستان و آشنايان، خواستم چند كلام ناقابل را به يادگار بگذارم، انشاءالله كه طلب مغفرت من از همه مورد قبول باشد.

بارى خانواده گرامى و پدر و مادر عزيزم شرمنده همه‌تان هستم، يک لحظه به خود آمده‌ام و معشوق خود را بازيافته‌ام و تا از دست ندادمش مى‌خواهم هر چه سريعتر بسويش بشتابم و چون حمله شروع شده به هيچ طريقى نتوانستم خودم را قانع كنم كه از اين ‌قافله عقب بمانم و مى‌خواهم همين امشب به عاشقان كربلا و امام حسين (ع) ملحق شوم. 

به‌به چه سعادتى، در كنار پاک باختگان بودن و به نداى «هل من ناصر ينصرنى» اين فرزند اسلام حضرت امام خمينى(ره) لبيک گفتن.

خداوند تعالى انشاءالله كه هديه شما پدر و مادرم را قبول كند.

به خدا خيلى خجلم، چون در اين مدت خدمتم هنوز مورد قبول خدا واقع نشده‌ام، ولى اين بار عاجزانه به درگاهش به خاک مى‌افتم و طلب آمرزش مى‌كنم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها