نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

روحیه و تفکر بسیجی زمینه‌ساز رهایی کشور از تمامی مشکلات است

علی حدادی گفت: مسوولان برای رفع مشکلات جاری مردم ضرورت دارد که همت و تلاش همه‌جانبه بسیجیان را الگوی رفتاری‌شان قرار دهند.
کد خبر: ۴۲۸۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۶ - 26November 2020

روحیه و تفکر بسیجی زمینه ساز رهایی کشور از تمامی مشکلات استعلی حدادی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج، به نقش و اقدامات اثرگذار این نهاد انقلابی در مقابله با توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی کشورمان اشاره کرد و اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس نقش بسیج به قدری حائز اهمیت بود که به جرات می‌توان گفت اگر تلاش و مجاهدت‌های بی‌وقفه این قشر مجاهد از جامعه نبود، مطمئنا پیروزی ما در جنگ تحمیلی و غلبه بر دشمن سخت و دشوارتر از حالت طبیعی می‌شد.

وی با بیان اینکه بسیج پس از پایان جنگ تحمیلی در تحقق انجام وظایف و رسالت خود در زمینه‌های مختلف استوار و ثابت قدم ماند، افزود: پس از اتمام جنگ ما شاهد بازسازی مناطق آسیب‌دیده از سوی بسیج سازندگی بودیم که بُعد دیگر کارکرد این نیروی مردمی را نشان می‌دهد.

این مقام مسوول با توجه به این نکته که رفع فقر، فساد و تبعیض همواره سرلوحه امور واگذار شده به بسیج مردمی بوده است، خاطرنشان کرد: در واقع بسیجیانِ داوطلب، همواره با حضورِ بدون چشم‌داشت در مناطق محروم و دوردست تلاش کردند به مردم خدمات ارائه دهند که اینگونه اقدامات آن‌ها بیانگر اخلاص در اهداف بسیج است.

نماینده مردم شهرستان‌های نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ و تفکر بسیج در کشور منجر به عقب‌نشینی دشمنان از مسیر تحقق اهداف شوم‌شان می‌شود، گفت: بر کسی پوشیده نیست که بسیج همواره در سخت‌ترین شرایط یار و در کنار مردم بوده و نقش‌آفرینی‌های این نهاد مردمی، آن را فراتر از یک نیروی دفاعی و حاضر در میدان‌های مقابله با تهدیدات، به سرمایه عظیم و گره‌گشای ملت در عرصه‌های مختلف تبدیل کرده است.

حدادی افزود: اخلاص عمل، ساده‌زیستی، کم‌توقعی، باور به اینکه ما می‌توانیم و استقلال‌خواهی در برابر سلطه‌جویی مستکبرین از ویژگی‌های بسیجیان و فرهنگ بسیجی است، گفت: تفکر بسیجی یعنی کار برای رضای خدا بی‌مزد و منت با همین تعریف در عرصه پزشکی، کشاورزی، دانشگاهی، هنر، فرهنگ و اقتصاد نیز بسیجیان صاحب سبک و سخن هستند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه مسوولان برای رفع مشکلات جاری مردم ضرورت دارد که همت و تلاش همه‌جانبه بسیجیان را الگوی رفتاری‌شان قرار دهند، گفت: مطمئنا اگر در جهت بهبود امور ملت و کشور تمام توجه‌مان به ظرفیت‌های بالقوه داخلی توام با نگاه و تفکر بسیج باشد، می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار