فرماندار شهرستان قدس:

بسیج به عنوان مردمی‌ترین نهاد ارزشی در جمهوری اسلامی ایران است

لیلا واثقی گفت: بسیج به عنوان مردمی‌ترین نهاد ارزشی در جمهوری اسلامی ایران است و نیرو‌های بسیج همواره در امور گوناگون پیش‌قدم بوده‌اند.
کد خبر: ۴۲۸۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴ - 25November 2020

بسیج به عنوان مردمی ترین نهاد ارزشی در جمهوری اسلامی ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از تهران، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج لیلا واثقی فرماندارقدس با سرگرد پاسدار «حسین حبیبی»  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس دیدار و گفت‌وگو کردند.

لیلا واثقی فرماندار قدس ضمن گرامیداشت هفته بسیج، با اشاره به اقدامات بسیجیان برای مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اظهار داشت: بسیج به عنوان مردمی ترین نهاد ارزشی در جمهوری اسلامی ایران است و نیروهای بسیج همواره در امور گوناگون پیش‌قدم بوده‌اند، با توجه به شیوع ویروس کرونا اقدامات بسیجیان، جهادگران انقلابی در مقابله با این ویروس قابل تقدیر و ارزشمند می‌باشد.

وی با تاکید بر اجرای طرح حافظان سلامت مزین با نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: امیدواریم با کمک نیروهای بسیج بتواینم در مدیریت و کنترل کووید ۱۹ با اجرای طرح شهید سردار سلیمانی زنجیره انتقال ویروس را از بین برده و کمکی برای کادر درمان و محافظان سلامت در راستای حفظ سلامت جامعه باشیم.

در پایان فرماندار قدس با اهدا لوحی از زحمات فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار