به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج صورت گرفت؛

دیدار ارشد نظامی آجا در استان هرمزگان با فرمانده سپاه امام سجاد(ع)

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ارشد نظامی آجا در استان هرمزگان و فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا با فرمانده سپاه امام سجاد‌ (ع) بندرعباس دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۴۲۸۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴ - 25November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری، در ابتدای این دیدار، ضمن عرض تبریک فرارسیدن هفته  بسیج، اظهارداشت: تشکیل بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی یقینا یکی از برکات و الطاف جلیله خداوند متعال است که بر ملت ایران ارزانی فرموده‌اند،به جرات می توان گفت کارنامه بسیج کارنامه‌ای فوق‌العاده درخشان و پر افتخار است، پیروزی در جنگ تحمیلی، مبارزه جانانه با ویروس منحوس کرونا، از جمله دستاوردهای بسیج و تفکر بسیجی در جهان اسلام است.

وی افزود: در حال حاضر به حول و قوه الهی و به برکت وجود تفکر بسیجی که پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی ایران است، با همدلی و وحدت یکپارچه ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج مردمی، در اوج قدرت هستیم.

در این دیدار هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های آجا در استان هرمزگان و مدیریت عقیدتی سیاسی منطقه یکم امامت حجت‌الاسلام بهارلو، فرمانده منطقه یکم امامت امیردریادار دوم جعفر تذکر و فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس امیر سرتیپ دوم خلبان قربانی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار