در برنامه «نقد سینما» این هفته بررسی می‌شود؛

اعتراض در سینمای ایران با نگاهی به آثار «ابراهیم حاتمی‌کیا»

برنامه «نقد سینما» این هفته با یک پرونده و یک گفت‌وگوی ویژه با نگاهی به آثار «ابراهیم حاتمی‌کیا» روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۴۲۸۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰ - 25November 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، برنامه «نقد سینما» شبکه پنج سیما، این هفته جمعه ۷ آذرماه ساعت ۲۲ به بررسی و تحلیل مفهوم اعتراض در سینمای ایران با نگاهی به آثار ابراهیم حاتمی کیا کارگردان با سابقه سینمای ایران می‌پردازد.

در بخش ابتدایی این برنامه با میزبانی امیررضا مافی، آرش خوشخو و سعید هاشم زاده مفهموم اعتراض در سینمای ایران بررسی خواهد شد و در ادامه گفتگو، اعتراض در آثار ابراهیم حاتمی کیا کارگردان با سابقه سینمای ایران مورد بحث و تحلیل قرارخواهد گرفت.

«نقد سینما» به بهانه سال پایانی دهه نود و نزدیکی به ایام آخرین جشنواره فیلم فجر در این دهه، در چهارمین برنامه از سلسله گفتگو‌های بررسی دهه نود، با حضور امیرحسین علم الهدی، مدیرفرهنگی و کارشناس سینما درباره اقتصاد در سینمای دهه نود ایران، گفتگو خواهد شد.

قسمت‌های دیگر برنامه این هفته شامل بخش رویداد‌ها با حضور علیرضا مرادی روزنامه نگار سینمایی و حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی، نماینده مجلس شورای اسلامی با موضوع طرح تحقیق و تفحص از جشنواره‌های برگزار شده توسط وزارت ارشاد از جمله جشنواره فجر و نیز میز آموزش فیلمسازی بهروز افخمی با موضوع اقتباس در سینما خواهد بود. برنامه «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری، جمعه هر هفته ساعت ۲۲ از شبکه پنج روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار