دبیر قرارگاه خدمات‌رسانی و محرومیت ‌زدایی سپاه:

مأموریت اصلی سپاه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

سردار سید ضیاءالدین حزنی گفت: مأموریت اصلی سپاه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ایجاد امنیت پایدار در کشور است.
کد خبر: ۴۲۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ - 25November 2020

مأموریت اصلی سپاه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «سید ضیاءالدین حزنی» دبیر قرارگاه خدمات‌رسانی و محرومیت ‌زدایی سپاه امروز در آیین بهره‌برداری از 636 پروژه محرومیت‌زدایی بسیج استان بوشهر با تأکید بر ضرورت توجه به نقاط محروم اظهار داشت: مأموریت اصلی سپاه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ایجاد امنیت پایدار در کشور است.

وی خدمت‌رسانی به مردم و نقاط محروم را یکی از ماموریت‌های سپاه دانست و گفت: سپاه در کنار مأموریت اصلی و اساسی خود بحث محرومیت‌زدایی، مردم‌داری، مردم‌یاری، مردم‌دوستی و مردم‌نوازی را سرلوحه کار خود قرار داده است و خود را موظف می‌داند هم مأموریت اصلی و هم این مأموریت خدمت‌رسانی را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

حزنی از توزیع کمک‌های مومنانه در نقاط مختلف کشور خبر داد و اضافه کرد: امروز نه‌تنها در استان بوشهر بلکه در سراسر کشور توزیع کمک‌های مؤمنانه، جهیزیه، افتتاح مسکن مددجویی و پروژه‌های محرومیت‌زدایی در حال اجرا است.

دبیر قرارگاه خدمات‌رسانی و محرومیت ‌زدایی سپاه، اقدامات انجام‌شده در عرصه محرومیت‌زدایی در استان بوشهر را مردم‌پسند عنوان کرد و از مسئولان سپاه و کمیته امداد امام خمینی(ره) در این استان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار