فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمدرسول الله (ص) بخش عسلویه:

سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» نابغه نظامی بود

سروان میلاد معصومی گفت: سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» نابغه نظامی بود، در میدان دفاع مقدس، در میدان مبارزه با اشرار مسلح و در عرصه برون مرزی و مبارزه با کفار نیز این سردار سرافراز اسلام سرآمد بود.
کد خبر: ۴۲۸۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱ - 25November 2020

شهید حاج «قاسم سلیمانی» نابغه نظامی بودبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سروان «میلاد معصومی» فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمدرسول الله (ص) بخش مرکزی شهرستان عسلویه در مراسم تجلیل از فرماندهان پایگاه های تابعه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: هفته مبارک بسیج در واقع بهانه‌ای برای قدردانی از فرماندهان زحمتکش و فعال بسیج به عنوان خادمان مردم در شهر‌ها و روستا‌های است.

وی در خصوص اهداف این مراسم گفت: این برنامه در راستای تجلیل از زحمات و تلاش‌های یکساله فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج بخش مرکزی شهرستان عسلویه است که در راستای انجام ماموریت‌های ابلاغی مختلف سپاه و بسیج همت مضاعف و تلاش بی وقفه انجام داده‌اند.

معصومی در ادامه به ویژگی شاخص شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره و  افزود: شهید سلیمانی نابغه نظامی بود، در میدان دفاع مقدس، در میدان مبارزه با اشرار مسلح و در عرصه برون مرزی و مبارزه با کفار نیز این سردار سرافراز اسلام سرآمد بود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمدرسول الله(ص) بخش مرکزی شهرستان عسلویه با بیان اینکه آن چیزی که فرماندهان پایگاه‌های بسیج را ممتاز در شهر‌ها و روستا‌ها معرفی می‌کند ولایت‌پذیری، سیاستمداری، کاردانی در امور، شجاعت و بصیرت انقلابی آن‌ها بوده و بسیجیان باید از شما فرماندهان تلاشگر و فعال به عنوان اسوه ولایتمداری، بصیرت، شجاعت و خیرخواهی الگو بگیرند تصریح کرد: امروز دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم روی آورده است و به همین جهت پایگاه‌های مقاومت بسیج باید در محلات طرح راهبردی و تاکتیک مناسب داشته باشند.

معصومی گفت: جایگاه بسیج و سپاه مانند خورشید درخشانی است که همه می‌بینند و نیازی به بیان ندارد؛ در جبهه‌های فرهنگی، عقیدتی، نظامی، سیاسی و اقتصادی و در همه عرصه ها، نقش پررنگ و جلوه گر بسیج را می‌بینیم. این‌ها همه نشان دهنده دست برتر و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و قدرت رزمی، فرهنگی، بهداشتی و بسیج است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار