رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان هرمزگان:

ظرفیت‌های هنری جوانان محلات در هرمزگان شناسایی می‌شوند

محمد حکمیان گفت: در محلات استان هرمزگان استعدادهای نهفته و ظرفیت های هنری جوانان شناسایی می شوند.
کد خبر: ۴۲۸۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰ - 25November 2020

محمد حکمیان رئیس بسیج هنرمندان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، با اشاره به برنامه های شاخص سازمان بسیج هنرمندان در هفته بسیج، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های شاخص، یادواره‌ای به رنگ هنر  است که با بقیه یادواره ها متفاوت است.

وی افزود: در این یادواره از همه ظرفیت های هنری برای انتقال مفاهیم مربوط به ایثار و شهادت استفاده کرده ایم.

حکمیان عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه ها، شب شعر مجازی توسط کانون هنرمندان در جزیره کیش نیز اجرا خواهدشد.

رئیس بسیج هنرمندان هرمزگان با اشاره به برگزاری اردوی جهادی هنری بیان کرد: با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در جزیره هنگام اردوی جهادی هنری نیز برگزار می شود. 

وی با توجه به راه اندازی نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه های تحول محلات افزود: از همه شهرهای استان و پایگاهها حضور دارند که در مکان مصلی برگزارشد که برای عموم مردم بازدید نبود اما پخش زنده توسط صدا و سیمای مرکز خلیج فارس انجام شد.

حکمیان با اشاره به نقش بسیج هنرمندان در محلات، تصریح کرد: ظرفیت های هنری و هنرمندانی را در محلات داریم که استعدادهایی دارند و وظیفه بسیج هنرمندان است که آنان را شناسایی و آموزش دهند که بتوانند در سطح استان نقش آفرین باشند.

رئیس بسیج هنرمندان استان ادامه داد: در راستای انجام این کار 600 گروه سرود را در سطح محلات شناسایی و قریب به 200 گروه تئاتر را شناسایی و شناسنامه دار کردیم که برای آماده سازی این گروه ها جهت اعزام در مسابقات و جشنواره برنامه ریزی و برنامه آموزشی داریم تا بتوانیم با این کار استعدادهای درخشان آنان را شناسایی کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دیگر فعالیت بسیج هنرمندان در رشته های مختلف پرداخت و اضافه کرد: در رشته های دیگر هنری مانند شعر،خط، هنرهای تجسمی و صنایع دستی در محلات در حال شناسایی هستیم تا بدنه تخصصی بسیج هنرمندان بتواند به بدنه محلات وصل شود که شناسایی و استعدادها نیز پرورش یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار