پیام تسلیت سرهنگ «ذوالفقاری» در پی شهادت چهارمین مدافع سلامت چهارمحال و بختیاری

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در پی شهادت دکتر «رضوان نورمند چالشتری» چهارمین شهید مدافع سلامت استان پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۸۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹ - 26November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد،‌ «سرهنگ منوچهر ذوالفقاری» در پی شهادت دکتر «رضوان نورمند چالشتری » چهارمین شهید مدافع سلامت استان پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

انالله و انا الیه راجعون

پرکشیدن کسانی که دل در گرو حق تعالی دارند و مشتاقانه و بی ادعا برای مردم خدمت می‌کنند و در این راه برای رضای خدا جانشان را فدا می‌کنند شکوه و عظمت دارد و چنین است که همواره برای مؤمنان و مشتاقان خدمت خالصانه، درهای شهادت باز است و لقاء پروردگار در انتظار آنان است.

شهادت یکی دیگر از پزشکان ایثارگر و فرهیخته، مرحومه دکتر «رضوان نورمند چالشتری» استاد دانشگاه و فلوشیپ الکتروفیزیولوژی بالینی قلب،‌ بر اثر ابتلا به ویروس منحوس کرونا موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

اگر چه این جهادگران عرصه سلامت دیگر در بین ما نیستند اما یاد و نام‌شان همواره به عنوان مدافعان سلامت در اذهان باقی خواهد ماند و بی‌شک مجاهدت‌های مخلصانه آنها نزد ایزد منان بدون اجر و پاداش نیز نخواهد بود.

اینجانب ضمن ابراز همدردی، درگذشت ایشان را به خانواده آن مرحومه و جامعه پزشکی تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن عزیز شهید، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار