فرمانده سپاه استان قم:

عطر وجود شهید تحول آفرین است/ مزار شهدای گمنام را تنها نگذاریم

سردار سید محمد تقی شاهچراغی با بیان اینکه تکریم شهید، توجه به مزار و مرام شهید است، گفت: عطر وجود شهدا در جامعه، اثربخش و تحول آفرین است.
کد خبر: ۴۲۸۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵ - 26November 2020

عطر وجود شهید تحول آفرین است/ مزار شهدا را تنها نگذاریمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سردار «سید محمدتقی شاهچراغی» فرمانده سپاه استان قم در مراسم خاکسپاری شهید گمنام ۲۲ ساله مربوط به عملیات کربلای پنج در پادگان آموزشی شهدای ۱۹ دی قم اظهار کرد: امروز سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه (س) است و ان شاءالله امام زمان (عج) به عظمت این روز و وجود پیکر مطهر شهید گمنام، همه ما و بسیجیان حاضر را مورد لطف و عنایت خویش قرار دهد.

وی با بیان اینکه انتظار شهدا مقاومت در رکاب رهنمود‌های ولایت است، افزود: در بیابان ها، حضرت زهرا (س) مونس و همدم شهدای گمنام و این تن‌های پاره پاره بوده اند.

شاهچراغی ادامه داد: امروز در محضر شهید گمنامی قرار داریم که از شلمچه و عملیات کربلای پنج آمده است و شلمچه محل حضور و نزول فرشتگان و حضرات معصومین (ع) و بویژه حضرت زهرا (س) بود.

وی تاکید کرد: مزار مطهر شهدای گمنام نباید تنها و غریب بماند و تکریم و احترام هر شهید، توجه به مزار معطر و راه نورانی اوست.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) ادامه داد: مطمئن باشید که شهدا گره گشا و اثرگذار و اثربخش هستند و تحولی عظیم در جان و دل و روح ما ایجاد می‌کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: ان شاءالله همه ما بتوانیم در مسیر الهی که همان روش و سیره شهداست، حرکت کنیم و رنگ خدایی بگیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار