مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق (ع) بوشهر خبر داد؛

اجرای طرح «فدک» در راستای اشتغال‌زایی بانوان بسیجی در بوشهر

«آرزو شبل حکماء بوشهری نژاد» از اجرای طرح «فدک» در استان بوشهر خبر داد و گفت: این طرح در راستای اقتصاد مقاومتی و جهش تولید با استفاده از ظرفیت بانوان بسیجی به صورت رایگان جهت زنان خانه‌دار انجام می‌شود.
کد خبر: ۴۲۸۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷ - 27November 2020
اجرای طرح «فدک» در راستای اشتغال زایی بانوان بسیجی در بوشهر«آرزو شبل حکماء بوشهری نژاد» مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 25 زن شهید استان هفته بسیج را نمادی از اقتدار ملت دانست و اظهار داشت: بسیج در طول ۴۱ سال عمر با عظمت خود همواره سربلندی و عزت نظام اسلامی و ملت ایران را به ارمغان آورده است.
 
وی به نقش و حضور بانوان در جبهه های مختلف حراست از کیان میهن اشاره کرد و گفت: با انتشار ویروس کرونا فعالیت های بسیج به ویژه بسیج  جامعه زنان در کنار فعالیت های فرهنگی در راستای خدمت رسانی به مردم خدمات در عرصه های مختلف کمک مؤمنانه، تولید اقلام بهداشتی، مدد رساندن به کادر بهداشتی و درمانی سوق پیدا کرد.
 
بوشهری نژاد با مقدس خواندن صحنه های حضور زنان در عرصه مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: این ویروس دوباره نمونه‌های از رشادت‌ها و ایثار زنان در هشت سال دفاع مقدس را به نمایش گذاشت.
 
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر یادآور شد: بانوان بسیجی با راه اندازی کارگاه های تولید اقلام بهداشتی و توزیع رایگان آن در بین اقشار مختلف جامعه توزیع بسته های معیشتی، حضور در کنار کادر درمانی در بخش های کرونایی بیمارستان ها، کمک به تغسیل داوطلبانه اموات کرونایی و تهیه جهیزیه در راستای تسهیل ازدواج نوعروسان نیازمند، خدمات رسانی شایان ذکری کردند.
 
وی با تاکید بر اینکه بسیج جامعه زنان تا آخرین لحظه ریشه کن شدن این ویروس در کنار مردم و کادر درمان خواهد بود تصریح کرد: یکی از موثرترین جلوه های حضور بسیج جامعه زنان در پایگاه های انتقال خون بوده است تا برای حیات دیگر انسان ها قدمی مثمر ثمری برداشته باشند.
 
بوشهری نژاد در پایان از اجرای طرح «فدک» در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: این طرح در راستای اقتصاد مقاومتی و جهش تولید با استفاده از ظرفیت بانوان بسیجی با راهبرد انسجام بخشی به فعالیت‌های اشتغال‌زایی این بانوان و توسعه مشاغل خانگی است که به صورت رایگان جهت زنان خانه دار و  همچنین بازاریابی فروش محصولات انجام می شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها