نفرات برتر مسابقه کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» مشخص شدند

«محمد پورحنیفه» فرمانده حوزه بسیج دانشجویی شهدای گمنام شهرستان «آستارا» گفت: نفرات برتر مسابقه کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» در شهرستان «آستارا» مشخص شدند.
کد خبر: ۴۲۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸ - 27November 2020

نفرات برتر مسابقه کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» مشخص شدند

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «محمد پورحنیفه» فرمانده حوزه بسیج دانشجویی شهدای گمنام شهرستان «آستارا» پیش از ظهر امروز (جمعه) اظهار داشت: مسابقه کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» به مناسبت هفته بسیج و کتاب و کتابخوانی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و آشنایی جوانان به ویژه دانشجویان با سبک و سیره زندگی شهدا برگزار شد.

فرمانده حوزه بسیج دانشجویی شهدای گمنام آستارا با بیان اینکه این مسابقه کتابخوانی با عنوان «سلام بر ابراهیم» برگزار شد، تصریح کرد: سوالات مسابقه نیز از کتابی با همین عنوان که در مورد بسیجی شهید «ابراهیم هادی است طرح شده بود که در فضای مجازی سوالات در سه سری متفاوت طرح و مسابقه به صورت آنلاین در ۵ آذر برگزار و شرکت کنندگان به سوالات پاسخ دادند.

وی استقبال دانشجویان از مسابقه کتابخوانی«سلام بر ابراهیم» را خوب ارزیابی کرد و افزود: در مناسبت های مختلف برگزاری مسابقات کتابخوانی را در برنامه داریم تا بتوانیم از این طریق سهمی در ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه داشته باشیم.

پورحنیفه خاطرنشان کرد: در این مسابقه کتابخوانی؛ ژاله لطیف نیا، پریسا خوش طالع و محمدحسین بنی خادم به عنوان سه نفر برتر انتخاب و با اهدای لوح و جوایز نقدی از آنان تجلیل شد.

وی تاکید کرد: این مسابقه به همت بسیج دانشجویی شهدای گمنام و با همکاری سپاه ناحیه شهرستان «آستارا» برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار