پیام رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌جنوبی در پی ترور شهید «محسن فخری‌زاده»؛

ترور شهید «محسن فخری‌زاده» برگ دیگری از اسناد جنایت تروریسم دولتی است

«حسین خسروی‌اسفزار» رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌جنوبی با ارسال پیامی شهادت دکتر «محسن فخری‌زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۲۸۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳ - 28November 2020

ترور شهید «محسن فخری‌زاده» برگ دیگری از اسناد جنایت تروریسم دولتی استبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، «حسین خسروی‌اسفزار» رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌جنوبی با ارسال پیامی شهادت دکتر «محسن فخری‌زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین                                        

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

خبر شهادت مجاهد عرصه جهاد علمی و خودکفایی، دکتر «محسن فخری‌زاده» سخت و جانکاه است. آنچه که امروز رخ داد، برگ دیگری از اسناد جنایت تروریسم دولتی است که رژیم صهیونیستی با افتخار خودش را پرچم‌دار آن می‌داند.

ترور این دانشمند بزرگ نقشه دشمنان مردم ایران در جلوگیری از پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را برملأ ساخت و بار دیگر ثابت کرد که خونخواران صهیونیست و جنگ‌طلبان آمریکایی در مسیر ضربه زدن به پیشرفت کشور عزیزمان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

جوانان دانشمندی که درمسیر، فخری‌زاده‌ها، علی‌محمدی‌ها، رضایی‌نژادها، احمدی‌روشن‌ها و شهریاری‌ها در عرصه علم و دانش در حال فعالیت هستند، نخواهند گذاشت تا عَلم عِلم و دانش بر زمین بماند و به اذن الهی، این پرچم را بر قله افتخار نصب خواهند کرد.

اینجانب ضمن تسلیت این حادثه به مقام معظم رهبری،‌ جامعه علمی کشور، همکاران، خانواده این شهید گرانقدر و مردم متدین ایران اسلامی و طلب صبر و شکیبایی برای خانواده این شهید عالی مقام، از خداوند متعال برای روح بلند ایشان علودرجات را مسلت می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار