پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی در پی شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور؛

فرزندان ایران اسلامی پاسخ کوبنده‌ای به ترور بزدلانه تروریست‌ها خواهند داد

در بخشی از پیام سردار «عباسقلی‌زاده» آمده است: ترور رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع سند مظلویت مردم ایران را نشان داده و چهره تروریست‌ها را بیش از پیش نمایان کرد. جنایتکاران باید بدانند فرزندان این آب و خاک به زودی پاسخ کوبنده‌ای به جنایات شیطان بزرگ و صهیونیست‌ها خواهند داد که تا ابد درس عبرتی برای سایر دست‌نشانده‌های آنان باشد.
کد خبر: ۴۲۸۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ - 28November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی در پی شهادت دانشمند فرهیخته هسته‌ای و دفاعی کشور، دکتر «محسن فخری‌زاده» پیامی صادر کرد.

متن پیام سردار عباسقلی‌زاده به شرح زیر است:

«بسم رب‌الشهدا والصدیقین»

بار دیگر دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران با اقدام فجیع و بزدلانه، خباثت خود را به رخ جهانیان کشیده و با ترور دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان ناتوانی خود را در برابر پیشرفت ایران اسلامی را نشان دادند.

صهیونیست‌های خون‌خوار با اقدام به ترور شخصیت‌های برجسته و دانشمندان کشورمان هرگز نمی‌توانند خللی در اراده پولادین ملت بزرگ ایران در راه توسعه و پیشرفت ایجاد نمایند.

دکتر «محسن فخری‌زاده» از برجسته‌ترین دانشمندان فرهیخته و ممتاز ایرانی بود که نقش بسزایی در ارتقای توان صنعت دفاعی و عرصه علم و دانش هسته‌ای داشت و توانست خدمات بسیاری در این حوزه از خود به یادگار بگذارد.

ترور رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع سند مظلویت مردم ایران را نشان داده و چهره تروریست‌ها را بیش از پیش نمایان کرد. جنایتکاران باید بدانند فرزندان این آب و خاک به زودی پاسخ کوبنده‌ای به جنایات شیطان بزرگ و صهیونیست‌ها خواهند داد که تا ابد درس عبرتی برای سایر دست‌نشانده‌های آنان باشد.

اینجانب در آستانه سالگرد شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام، سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی»،  شهادت این دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشورمان را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای عزیز، جامعه علمی و دانشگاهی کشور، مردم انقلابی ایران اسلامی و خانواده محترم این شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده و قطع یقین واضح است ملت بزرگ و شهیدپرور ایران هیچ‌گاه با چنین جنایاتی از آرمان‌های خود دست برنداشته و استوارتر از قبل با استعانت از خداوند متعال و ائمه اطهار(ع) با تکیه بر آرمان‌های حضرت امام خمینی‌(ره) و شهدای عظیم‌الشان و همچنین با عمل به فرمایشات و منویات مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) در برابر دشمنان این مرز و بوم با اقتدار هر چه تمام خواهد ایستاد و همیشه پاسخ کوبنده‌ای به جنایت‌های تروریست‌های بزدل خواهد داد.

سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها