مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

ترور ناجوانمردانه شهید «فخری‌زاده» لکه ننگینی بر پیشانی دشمنان انقلاب به جای گذاشت

«هدایت مظلومی» در پیامی گفت: ترور ناجوانمردانه شهید والامقام دکتر «محسن فخری‌زاده» لکه ننگینی را بر پیشانی دشمنان اسلام و انقلاب به جای گذاشته است.
کد خبر: ۴۲۸۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ - 28November 2020

ترور ناجوانمردانه شهید «فخری‌زاده» لکه ننگینی بر پیشانی دشمنان اسلام و انقلاب به جای گذاشتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با صدور پیامی شهادت دانشمند هسته‌ای شهید والامقام دکتر «محسن فخری‌زاده» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

 «و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»

هرگز گمان مبرید کسانى که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌‌اند، و نزد پروردگارشان روزى می‌خورند.

بار دیگر دست پلید استکبارجهانی، آمریکای جنایتکار و ایادی دست نشانده‌اش بویژه رژیم پوشالی و غاصب صهیونیستی آشکار گشت و یکی از بهترین یاران وفادار به نظام، انقلاب و کشور عزیزمان ایران اسلامی را به شهادت رساند.

ترور ناجوانمردانه شهید والامقام دکتر «محسن فخری‌زاده» رئیس پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و از دانشمندان بنام هسته ای ایران، لکه ننگینی را بر پیشانی دشمنان اسلام و انقلاب به جای گذاشته است.

بی‌شک خدمات و اقدامات ارزنده و شایسته این شهید ولائی در عرصه پژوهش و نوآوری در وزارت دفاع، از ایشان شخصیتی برجسته و ماندگار در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی ایران به ویژه در زمینه پیشرفت تکنولوژی به یادگار گذاشت.

اینجانب شهادت مظلومانه شهید دکتر «محسن فخری‌زاده» را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران به ویژه خانواده صبور و مقاوم این شهید گرانقدر تسلیت عرض نموده، از درگاه حضرت احدیت برای این شهید معزز علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها