مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

اصحاب رسانه نقش بسیار موثری در روشنگری و تبیین مردم دارند

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: اصحاب رسانه با در اختیار داشتن سلاح قلم نقش بسیار موثری در روشنگری و آگاه سازی مردم دارند.
کد خبر: ۴۲۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸ - 28November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان،حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، ضمن تسلیت ضایعه تاسف بار شهادت دکتر فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع به جامعه علمی و مردم ایران، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: این اقدامات اولین و آخرین اقدامات استکبار برای ملت ایران نیست و قطعا شهادت این قبیل افراد در دستور کار دشمن است و همواره در تلاش است که چهره های علمی و شخصیت های تاثیر گذاری جمهوری اسلامی ایران را یکی پس از دیگری از ما بگیرند.

وی افزود: این شهید یکی از چهره های شاخص علمی کشور در حوزه هسته ای بود که آثار و برکات بسیاری را برای کشور به دست آورده بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: ما باید اهداف دشمن را شناسایی کنیم و ملت ایران قطعا با استراتژی های دشمن آشنا هستند، همه تحرکات دشمن را زیر نظر دارند و در چنین شرایطی باید مراقب عملیات های روانی دشمن باشیم که رسانه ها بیشترین تاثیرگذاری را در فضای مجازی دارند.

حجت الاسلام انصاری راد اهداف دشمن را اینگونه عنوان کرد:یکی از هدف های دشمن،استمرار حرکت گذشته ترور شخصیت ها است و اگر به اوایل انقلاب تا به حال بنگریم دشمن در این کار کوتاهی نکرده و استوانه های کشور را از بین برده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهداف بعدی دشمن پرداخت و افزود: دشمن می خواهد از این طریق شرایطی را برای مذاکره خفت و ذلت اور را پیش بیاورد و زمینه و شرایط جدیدی در ایران به وجود آورد تا بتواند شرایط منطقه را به نفع خود رقم بزند و هدف دیگر دشمن براندازی نظام انقلاب اسلامی است که انقلاب اسلامی را در تضاد با منافع خود می دانند.

حجت الاسلام انصاری راد در پایان با اشاره به نقش موثر خبرنگاران و اصحاب رسانه در روشنگری و هدایت مردم بیان کرد: اصحاب رسانه باید ابعاد جریان های دشمن را برای مردم تشریح و تبیین کنند و وضعیت شرایط کنونی حاکم بر منطقه را تفسیر و آینده نگری کنند که با توجه به قرار گرفتن استان هرمزگان در بین استان های مرزی باید حوزه رسانه ای را رصد کنند.

رویکرد سازمان تبلیغات، تبیین آرمان های انقلاب اسلامی است

سازمان تبلیغات اسلامی از زمان تشکیل تاکنون یکی از مباحثی که دنبال می کند تبیین انقلاب و رویکرد انقلابی با محور تولیدات مذهبی و فرهنگی است.

وی به جریان ترور شهید فخری زاده اشاره کرد: جریان،جریان ساده ای نبوده است و در دهه های اول انقلاب ترور هم صورت می گرفت به عنوان مثال کشاورز مذهبی،دانش آموز مذهبی و ...اما شرایط حال حاضر با پیشین تفاوتی داشته است که روی سرمایه های اصلی نظام،سرمایه گذاری کرده و سبب از بین بردن چنین ستون های نظام است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: مردم و مسئولان وظیفه ای متقابل در برابر این چنین واکنش ها که یک بخش دیگر آن مسئولان بایستی ضریب حفاظتی شخصیت های علمی و هسته ای را افزایش دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تقویت شبکه های مردمی به لحاظ باورهای مذهبی و اعتقادی باعث می شود که در برابر چنین واکنش هایی آگاهانه عمل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها