فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه:

شهادت دانشمند هسته‌ای ماهیت تروریست‌ها را نزد همگان آشکارتر ساخته است

در پیام سرهنگ دوم پاسدار «غلامعلی درویش متولی» آمده است: بار دیگر تروریست‌های کوردل وابسته در اقدامی وحشیانه و بزدلانه، یکی دیگر از مدیران و جهادگران عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور را به شهادت رساندند، که این موضوع عمق کینه و ماهیت تروریستی بودن آن‌ها را نزد همگان آشکارتر ساخته است.
کد خبر: ۴۲۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷ - 28November 2020

شهادت دانشمند هسته ایی ماهیت تروریستی‌ها را نزد همگان آشکارتر ساخته استبه گزارش دفاع‌پرس از تهران، سرهنگ دوم پاسدار «غلامعلی درویش متولی» فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه با صدور پیامی شهادت دانشمند هسته ای کشورمان را تبریک و تسلیت گفت. 

در متن این پیام آمده است :

بسمه تعالی
«وَلا تَحسبنَّ الذين قَتلوا في سبيل الله امواتاً بل احياءٌ عند ربهم يُرزَقون »

بار دیگر تروریست‌های کوردل وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلیدصهیونیستی در اقدامی وحشیانه و بزدلانه، یکی دیگر از مدیران و جهادگران عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور را به شهادت رساندند، که این موضوع عمق کینه و ماهیت تروریستی بودن آنها را نزد همگان آشکارتر ساخته است.

جنايتکارانی که گمان می‌برند با دستمايه قراردادن ترور و خشونت عريان می‌توانند مانعی در برابر رشد و بالندگي فرهيختگان و نخبگان اين سرزمين خدايی ايجاد نمايند در حقيقت مصداق اين کلام جاويدان قرآن کريم هستند: يُرِيدُونَ لِيُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ بدون ترديد مشعل فروزان فرزانگی و معرفت بيش از پيش از وجود ناميرای آن انديشمند انقلابی و يگانه زبانه خواهد کشيد و برهمگان پرتو خواهد افشاند.

بدینوسیله شهادت مظلومانه دکترمحسن فخری زاده دانشمند هسته ای و رئیس سازمان پژوهشی و نوآوری وزارت دفاع را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، خانواده شهید عزیز و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها