پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه در پی ترور شهید «فخری‌زاده»

سردار «ناصر باباخانی» در پی شهادت «محسن فخری‌زاده» به دست تروریست‌های وابسته به صهیونیست‌ها و استکبار جهانی پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۸۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶ - 29November 2020

پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه در پی ترور شهید «فخری‌زاده»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از كرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در پی شهادت «محسن فخری‌زاده» به دست تروریست‌های وابسته به صهیونیست‌ها و استکبار جهانی پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا  

بکشید ما را، ملت ما بیدارتر  می‌شود. حضرت امام خمینی (ره)

با شهادت دانشمند شهید دکتر محسن فخری‌زاده عزیز، بار دیگر جهانیان یک حرکت تروریستی و ناجوانمردانه، کوردلانه و نابخردانه دیگر، با محوریت استکبار جهانی و صهیونیست خبیث را به چشم دیدند.

در این حادثه تروریستی، یکی از خادمان علمی و فناوری و دانشمندان خبره نظام مقدس جمهوری اسلامی، توسط ایادی استکبار جهانی، در خون خود غلتید و همچون سایر یاران شهیدش به لقا الله پیوست.

دشمنان بی خرد باید بدانند با انجام چنین جنایاتی چرخه علم وفناوری، دانش هسته‌ای و تکنولو‍ی انقلاب اسلامی متوقف تخواهد شد بلکه شاگردان و همکاران شهید فخری‌زاده راه ایشان را با قدرت و تلاش بیشتر ادامه خواهند داد و رویش خون این شهید باعث نابودی آن‌ها خواهد شد و قطعا مجاهدان جان برکف امنیت و مقاومت انقلاب اسلامی در زمان و مکان مناسب انتقام خون این شهید والامقام را از عاملان و آمران این جنایت مذبوحانه را با دقت و قدرت پاسخ خواهند داد.

اینجانب شهادت و آسمانی شدن دانشمند جهادگر و پاسدار اسلام، دکتر «محسن فخری زاده» را به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، نائب برحق ایشان مقام معظم رهبری و خانواده معزز این شهید سرافراز و ملت قهرمان ایران و عموم ازادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار