تجمع اعتراض‌آمیز بیرجندی‌ها در پی ترور شهید «فخری‌زاده»/ خون شهید نباید پایمال شود

مردم شهرستان بیرجند در اعتراض به ترور شهید «محسن فخری‌زاده» از دانشمندان هسته‌ای کشور امروز با حضور خودجوش خود در مقابل استانداری خراسان جنوبی ترور ناجوانمردانه این دانشمند هسته‌ای کشور را محکوم کردند.
کد خبر: ۴۲۸۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ - 29November 2020

تجمع اعتراض‌آمیز بیرجندی‌ها در پی ترور شهید «فخری‌زاده»/ خون شهید نباید پایمال شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، مردم شهرستان بیرجند در اعتراض به ترور شهید «محسن فخری‌زاده» از دانشمندان هسته‌ای کشور امروز با حضور خودجوش خود در مقابل استانداری خراسان جنوبی ترور ناجوانمردانه این دانشمند هسته‌ای کشور را محکوم کردند.

«مجتبی ذاکریان» دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسئله مذاکره اذعان کردند خوشبین نیستند اما متأسفانه برخی تمام مسائل و سرمایه‌های کشور را به مذاکره گره می‌زنند.

وی به سخن رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «اگر آمریکا برجام را پاره کند، ما آن را آتش خواهیم زد» اشاره و بیان داشت: اگر پس از این فرمایش رهبر انقلاب، مسئولان واکنش قاطعانه‌ای داشتند دیگر دشمن به خود اجازه نمی‌داد مرحله بعد نقشه شوم خود ترور سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» را اجرا کند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه اگر مسئولان کشور، امروز پاسخ قاطعانه‌ای به عاملان ترور ندهند باز هم باید منتظر اینگونه رفتارهای جنایتکارانه دشمن باشیم، اضافه کرد: کوتاه آمدن و اجرای سیاست تنش‌زدایی که نباید طرف مقابل (مذاکره) را ناراحت کنیم این وضعیت را پیش آورد که دشمن در خانه ما، شهید «فخری‌زاده» دانشمند برجسته هسته‌ای کشور را ترور کرد.

ذاکریان با تأکید بر اینکه پس از ترور سردار «حاج قاسم سلیمانی» آنگونه که باید انتقام سخت از دشمن گرفته نشد، بیان داشت: اگر مسئولان کشور امروز پاسخ قاطعانه‌ای به عاملان ترور ندهند باز هم باید منتظر اینگونه رفتارهای جنایتکارانه دشمن باشیم و سیلی بعدی را محکم‌تر خواهیم خورد.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید به افکار عمومی پاسخ دهند و دیگر اینقدر به دموکرات‌ها خوش‌بین نباشند چرا که آزموده را آزمودن خطاست، گفت: از مسئولان برای اقناع افکار عمومی و پاسخ قاطعانه به عاملان ترور  مطالبه جدی داریم و کوتاه نخواهیم آمد چرا که بدنه مردمی اجازه نمی‌دهند خون شهید «فخری‌زاده» مانند خون‌های شهدای دیگری که پایمال شد، پایمال شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار