وصیت‌نامه یونس ادیبی؛  

راه ما همان راه امام حسین (ع) است

در وصیت‌نامه شهید یونس ادیبی آمده است: وقتی خبر شهادتم را شنيديد ناراحت نشويد و گريه نکنيد که دشمن شاد می‌شود، صبر داشته باشيد چون من اين راه را خودم انتخاب کردم، اين راه ما همان راه امام حسين (ع) است که به خاطرش شهيد شد. 
کد خبر: ۴۲۹۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱ - 29November 2020

راه ماه همان راه امام حسین(ع) است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، شهید یونس ادیبی، فرزند جعفر در سال ۴۵ در نقده به دنیا آمد و در ۲۱ فروردین ۶۲ در عملیات والفجر ۲ در پیرانشهر به شهادت رسید و در گلزار شهدای نقده به خاک سپرده شد.

در وصیت‌نامه شهید یونس ادیبی آمده است:

«و لا تحسبن الذين قتلوا فی سبيل الله امواتا با احيا عند ربهم يرزقون

«کسانی که در راه خدا کشته می شوند خيال نکنيد که آنها مرده‌اند بلکه آنان زنده‌اند و در پيش خداوند روزی می‌خورند.»

با سلام و درود فراوان به امام زمان(عج) منجی بشريت آخرين امام شيعيان جهان مهدی موعود امام زمان(عج) که در حال غيبت است و تمام مسلمانان منتظر او هستند و سلام و درود فراوان به رهبر کبير اين پير جماران و اين اسطوره الهی که با قيامش توانست تمام مستضعفين جهان را از ظلم و ستم استکبار نجات دهد و واقعاً بايد قدر اين رهبر را دانست چون شما در کجای جهان چنين مردی را ديديد که به خاطر اسلام و قرآن به چنين فداکاری و جانبازی دست بزند و پشتيان مستضعفين باشد واقعاً اين مرد نمونه است.

تو ای پدر و مادر عزيز وقتی که من شهيد شدم، البته ما نيامدیم که شهيد شویم بلکه ما آمديم بجنگیم، مقاومت کنیم و پيروز شويم.

البته اگر خدا خواست و من اگر لياقت داشته باشم و شهید شدم، از شما می‌خواهم وقتی خبر شهادتم را شنيديد ناراحت نشويد و گريه نکنيد که دشمن شاد می‌شود، صبر داشته باشيد چون من اين راه را خودم انتخاب کردم، اين راه ما همان راه امام حسين (ع) است که به خاطرش شهيد شد. 

راه امام حسين (ع) همان راه شهدا و اسلام است که هزاران نفر در راه اسلام و قرآن و خدا شهيد شدند، پدر و مادر از شما خواهش می کنم که بر سر قبر من کلمه ناکام را ننويسيد چون هدفی که داشتم و آرزويی که داشتم، رسيدم و شما نبايد گريه کنيد، هر چقدر بيشتر گريه کنيد بيشتر باعث رنجش روح من خواهید شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار