تولید و ساخت کلیپ شهدای قزوین کلید خورد

بمناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، پروژه ساخت و تولید کلیپ خانواده شهدای نیرو‌های مسلح در قزوین کلید خورد.
کد خبر: ۴۲۹۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲ - 30November 2020

«کامبیز مهاجری» مسئول روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، اظهار داشت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص حفظ آثار و خاطرات همسران و همرزمان شهدای دفاع مقدس بعنوان گنجینه ایثار و شهادت، واحد روابط عمومی با همکاری نیروهای مسلح ارتش، سپاه و ناجا نسبت به ساخت این کلیپ اقدام کرده که امیدواریم با نشر آن در فضای مجازی بتوانیم راه و آرمان های این عزیزان را در جامعه تبیین کنیم.

مهاجری ادامه داد: بايد نحوه قدم گذاشتن در مسير زندگی شهدا به ويژه خانواده های این عزیزان که با صبر و استقامت همسر و فرزندان خود را در راه اسلام تقدیم کردند را به مردم و بالاخص نسل جدید امروز نشان داد.

وي با اشاره به برنامه هاي واحد روابط عمومی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین اظهار داشت: ساخت موشن گرافی، انتشار مجله دفاع مقدس تحت عنوان «ستاره های خاکی»، ساخت کلیپ شهدای قزوین در گفت و گو با مادران، همسران و همرزمان شهدا، ساخت نماهنگ های دوران دفاع مقدس و دیگر موضوعات از فعالیت های واحد روابط عمومی است.

مهاجری افزود: زندگي تک تک شهدا بايد براي جوانان الگو باشد تا بتوانند در راه پيشرفت و اقتدار جمهوري اسلامي ايران گام هاي موثري بردارند.

مسئول روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین خاطرنشان کرد: خواسته‌های ما از نیروهای مسلح مستقر در قزوین اين است که در راه توليد مستند و کلیپ با ارائه مستندات بر محتوای ساخت کلیپ شهدا به ويژه شهدای دوران دفاع مقدس ومدافع حرم با این اداره همکاري لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها