دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

وحشت صهیونیست‌ها از پاسخ ایران به ترور شهید فخری‌زاده/ از آماده‌باش امنیتی سفارتخانه‌ها تا استقرار گنبد آهنین در حیفا

رژیم صهیونیستی مجددا جوخه ترور خود را فعال کرده، اما خیلی زود از کرده خود پشیمان شده، بطوریکه نظامیان خود را به حالت آماده‌باش کامل درآورده است.
کد خبر: ۴۲۹۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۲ - 02December 2020

وحشت صهیونیست‌ها از پاسخ احتمالی ایران به ترور شهید فخری‌زاده/ از آماده‌باش امنیتی سفارتخانه‌ها تا استقرار گنبد آهنین در حیفاگروه بین‌الملل دفاع‌پرس: شهید دکتر «محسن فخری‌زاده» دانشمند هسته‌ای کشورمان هفتم آذر ماه در یک عملیات پیچیده تروریستی پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

با توجه به نقش پررنگ و غیرقابل انکار رژیم صهیونیستی در ترور چهار دانشمند هسته‌ای کشورمان در سال‌های ۸۸، ۸۹ و ۹۰، این بار نیز نگاه‌ها به‌سمت تل‌آویو رفت و اینجا بود که داستان تازه برای این جنایتکاران و حامیان و شرکایشان تازه شروع شد.

صهیونیست‌ها پس از این عملیات بزدلانه و با آگاهی از پاسخ متقابل ایران، سریعا آماده‌باش خود را به بالاترین سطح ممکن رساندند؛ یکی از فعالیت‌های رژیم صهیونیستی در این باره، آماده‌باش کامل و تدابیر شدید امنیتی سفارتخانه‌هایشان در سراسر جهان بود.

«ژنرال آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به ترور شهید فخری‌زاده، مدعی شد که ما با قدرت لازم علیه تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران، در مستقر شدن در سوریه اقدام خواهیم کرد و در برابر هرگونه اقدامی با آمادگی کامل توان مقابله با آن را داریم؛ در واقع صهیونیست‌ها می‌خواهند با مطرح کردن این سناریوی نخ‌نما (حضور ایران در سوریه)، اذهان عمومی را منحرف کرده تا پاسخ احتمالی ایران را زیر سوال ببرند.

اما این پایان ماجرای وحشتِ صهیونیست‌ها از پاسخ احتمالی ایران به ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان نبود؛ یکشنبه (۹ آذر) شبکه العربیه در گزارشی، اعلام کرد که صهیونیست‌ها از ترس حملات انتقام‌جویانه در پی ترور شهید فخری‌زاده، در جولان اشغالی یعنی در مرز با لبنان به حال آماده‌باش کامل درآمده‌اند.

روز گذشته نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که سامانه‌های گنبد آهنین در راستای افزایش سطح آماده‌باش نیرو‌های اسرائیلی در حومه شهر بندری حیفا مستقر شده است.

پر واضح است که رژیم صهیونیستی مجددا جوخه ترور خود را فعال کرده، اما خیلی زود از کرده خود پشیمان شده است، زیرا پاسخ جمهوری اسلامی ایران با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مجازات عاملان و آمران شهید فخری‌زاده حتمی خواهد بود.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها