عضو شورای اسلامی شهر رشت:

یکی از مولفه‌های مبارزاتی میرزاکوچک‌ خان عدم سازش با بیگانگان و استکبار بود

فاطمه شیرزاد با بیان اینکه نهضت میرزاکوچک‌ منشاء دینی و اعتقادی داشت، گفت: یکی از مهمترین مولفه‌های مبارزاتی میرزاکوچک‌ خان عدم سازش با بیگانگان و استکبار بود.
کد خبر: ۴۲۹۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰ - 01December 2020

تاریخ کشورمان یادآور رشادت‌ها و دلیری‌های مردمانی عدالت‌خواه و دین‌دار بوده است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «فاطمه شیرزاد» عضو شورای اسلامی شهر رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهید میرزا کوچک‌خان جنگلی و شهدای روحانی استان گیلان، اظهار داشت: ۱۱ آذر سالروز شهادت مظلومانه میرزاکوچک‌ خان جنگلی، فرزندی دیگر از این سرزمین به دست دشمنان اسلام است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با محکوم کردن ترور شهید فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای کشورمان، تصریح کرد: دشمنان آگاه باشند که فرزندان ایران زمین، همیشه پای انقلاب، نظام و کشورشان تا آخرین نفس خواهند ایستاد.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن و ایادی استکبار از توسعه و پیشرفت ایران اسلامی بیمناک هستند، خاطرنشان کرد: تاریخ پر افتخار کشورمان همواره یادآور رشادت‌ها و دلیری‌های مردمانی عدالت‌خواه و دین‌دار بوده است.

شیرزاد با بیان اینکه نهضت جنگل میرزاکوچک‌ خان منشاء دینی و اعتقادی داشته است، افزود: از مهمترین مولفه‌های مبارزاتی میرزاکوچک‌خان جنگلی‌ عدم سازش با بیگانگان و استکبار بود و ایشان در مقابل زیاده‌خواهی، تجاوزگری و توطئه‌های دشمنان محکم ایستادگی کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه ترویج اندیشه‌های والای اسلامی میرزاکوچک خان و تشریح ابعاد مختلف نهضت جنگل در جامعه امروز خصوصاً نسل جوان ضروری است، متذکر شد: میرزاکوچک جنگلی در راه استقلال، دینداری، سرافرازی اسلام و مردم ایران و گیلان به شهادت رسید.

عضو شورای اسلامی شهر رشت در پایان اظهار داشت: بی‌شک ایران اسلامی با تکیه بر تاریخ پرافتخارش و پرورش جوانانی غیور در تمامی عرصه‌های پیش‌رو، با عنایت خداوند متعال پیروز و سربلند خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار