استاندار خراسان‌جنوبی:

شهید «فخری‌زاده» در گمنامی کامل به کشور خدمت کرد/ بروز توطئه‌های دشمن در قالب ترور شخصیت‌ها

حمید ملانوری با بیان اینکه شهید فخری‌زاده از دانشمندان بزرگ در زمینه علم هسته‌ای و دفاعی بود، گفت: همه تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهید فخری‌زاده در گمنامی کامل صورت گرفت و جایگاه و موقعیت شغلی شهید ایجاب می‌کرد تا لحظه شهادت، گمنام بماند.
کد خبر: ۴۲۹۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰ - 02December 2020

شهید «فخری‌زاده» در گمنامی کامل به کشور خدمت کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «حمید ملانوری» استاندار خراسان‌جنوبی امشب در مراسم بزرگداشت شهید «محسن فخری‌زاده» در حسینیه جماران بیرجند، اظهار داشت: شهید فخری‌زاده از جمله انسان‌هایی بود که هم دانش و تخصص داشت و هم ایثارگرانه پای انقلاب ایستاد.

وی با بیان اینکه شهید فخری‌زاده از دانشمندان بزرگ در زمینه علم هسته‌ای و دفاعی بود که در گمنامی کامل به کشور خدمت کرد، بیان داشت: همه تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهید فخری‌زاده در گمنامی کامل صورت گرفت و جایگاه و موقعیت شغلی شهید ایجاب می‌کرد تا لحظه شهادت، گمنام بماند.

استاندار خراسان‌جنوبی مطرح کرد: هدف اصلی دشمن از شهادت شهید فخری‌زاده و دیگر شهدای هسته‌ای و بزرگانی همچون شهید سلیمانی، این است که کشور از وجود این افراد، بی‌بهره بماند.

ملانوری ادامه داد: دشمن غافل از این است که نیروهایی که انقلاب تربیت کرده، هر کدام شاگردان خوبی پرورش داده‌اند که همیشه پشتوانه نظام خواهند بود.

وی تأکید کرد: با شهادت هر فخری‌زاده و سلیمانی، گردانی از فخری‌زاده‌ها و سلیمانی‌ها به جوش و خروش می‌آیند و با علم و انگیزه‌ای که دارند تحت رهبری مقام معظم رهبری، بیش از گذشته به انقلاب و نظام خدمت می‌کنند.

استاندار به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص شهید فخری‌زاده اشاره کرد و گفت: بدون تردید دانش، علم، مدیریت و تخصص این شهید بزرگوار تداوم خواهد یافت.

ملانوری در بخشی از سخنانش به تلاش‌های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب گفت و خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب تاکنون همواره شاهد خصومت های دشمنان و کینه توزان بوده‌ایم اما تلاش‌های دشمنان هرگز نتوانسته و نخواهد توانست به انقلاب ضربه بزند.

وی ادامه داد: این دشمنی‌ها در هر دوره زمانی به شکلی نمود پیدا کرده و به ویژه بعد از جنگ تحمیلی که کشور توانست به لحاظ علمی و دفاعی به جایگاه خوبی دست یابد، در تهیه تجهیزات نظامی دانش خوبی پیدا کرد و به امنیت پایدار رسید و در مسائل امنیتی منطقه صاحب نظر شد، توطئه‌های دشمن در قالب ترور شخصیت‌ها، ظهور و بروز پیدا کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار