وصیت نامه شهید «محمود رفیعی نجات»؛

بعد از جنگ با عراق نوبت اسرائیل صهیونیسم است

شهید «محمود رفیعی نجات» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: داوطلبانه به جبهه‌ها بروید و سنگرهای شهیدان را پر کنید؛ زیرا بعد از جنگ با عراق نوبت با اسرائیل صهیونیسم است.
کد خبر: ۴۲۹۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸ - 02December 2020

بعد از جنگ با عراق نوبت اسرائیل صهیونیسم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «محمود رفیعی نجات» در سال 1337 در شهرستان بوشهر دیده به جهان گشود  و در  23 تیر سال 67 در عملیات مرصاد شهد شیرین شهادت را نوشید.

وصیت نامه شهید:

بسم رب الشهداء والصدیقین

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل ا... امواتاً بل احیاء عندربهم یرزقون

با سلام و درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیاد گذار جمهوری اسلامی امام خمینی و درود بر ملت شهید پرور ایرانی و مردم قهرمان بندر بوشهر، سلام بر پدر و مادر عزیزم، امیدوارم که حالتان خوب و خوش و خرم باشید.

از پدر و مادر، خواهران و برادران عزیزم می خواهم که اگر من شهید شدم  و به آرزویم رسیدم برایم گریه نکنید و خوشحال باشید؛ زیرا گریه و ناراحتی شما دل دشمن را خوشحال خواهد کرد و روح من آزرده خواهد شد.

از تمام خواهران و برادران شهید پرور بندر بوشهر می خواهم که امام امت این امید دردمندان جهان را تنها نگذارند و برای طول او دعا کنید و برای رزمندگان هم دعا کنید.

دلم می خواهد در تشییع جنازه ام کسی برایم گریه نکند تا این ضد انقلابیون پی به واقعیت اسلام ببرند و با آغوش باز به اسلام برگردند و از منافقین می خواهم که با دید باز اسلام و اسلامیون را نگاه کنند.

از تمام مردم حزب ا... بندر بوشهر می خواهم که رابطه خود را با سپاه و بسیج قطع نکنند و داوطلبانه به جبهه ها بروند و سنگرهای شهیدان را پر کنند؛ زیرا بعد از جنگ با عراق نوبت با اسرائیل صهیونیسم است.

پدر بزرگوارم باید مرا ببخشی چون سرپیچی من از فرمان شما زیاد بوده و می بخشید چون راهی که رفته ام وقتی به آرزویم رسیدم آسوده و راحت باشید.

پدر بزرگوارم از اینکه مرا به این  سن رسانده ای متشکرم، اجرتان با خدا باد. مادر عزیزم از اینکه زحمت های فراوانی را برای من متحمل شده اید باید تشکر کنم اجر شما هم با خدای توانا باشد. محل دفن با رضایت پدر و مادر باشد. دیگر عرضی ندارم .

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی (عج) خمینی را نگه دار

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها