قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

ترور شهید «فخری‌زاده» اوج ذلت دشمن است/ ولایتمداری؛ مهم‌ترین شاخصه شهید

حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی با اشاره به ترور شهید فخری‌زاده و محکومیت این اقدام مذبوحانه دشمن، گفت: این اقدامات مذبوحانه نشانه عجز و ناتوانی دشمن است که در این موقعیت، چنین شخصیتی را از ما بگیرند.
کد خبر: ۴۲۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴ - 02December 2020

ترور شهید «فخری‌زاده» اوج ذلت دشمن است/ ولایتمداری؛ مهم‌ترین شاخصه شهیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «غلامحسین نوفرستی» قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی امشب در مراسم بزرگداشت شهید «محسن فخری‌زاده» در حسینیه جماران بیرجند، اظهار داشت: ایمان، ولایت‎مداری، اخلاص و وفاداری به نظام و انقلاب اسلامی و رهبری از ویژگی‌های منحصر به فرد این شهید والامقام  بود.

وی بیان داشت: متأسفانه دشمنان چنین شخصیت‌های بالا از نظر علمی، صداقت و وفاداری به انقلاب اسلامی را برنمی‌تابد و ناجوانمردانه هرازچندگاهی این شخصیت‌ها را از ما می‌گیرند که جای تأسف دارد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی چهره‌های متعهد و متخصص به نظام و انقلاب اسلامی را جزو سرمایه‌های کشور دانست و تبیین کرد: این شهید از چندی قبل توسط دشمنان اسلام شناسایی شده بود و رژیم صهیونیستی از شهید فخری‌زاده به عنوان شخصیت مهم در مرکز تحقیقات سپاه پاسداران یاد می‌کنند.

نوفرستی ایمان، تقوا، ولایتمداری، وفاداری و صداقت را از شاخصه‌های اصلی شهید فخری‌زاده ذکر کرد و افزود: این شهید هرگز همنشینی با افراد سازمان ملل را که نقش جاسوسی آنان مشخص است را قبول نکرد.

وی با اشاره به ترور شهید فخری‌زاده و محکومیت این اقدام مذبوحانه دشمن، عنوان کرد: این اقدامات مذبوحانه نشانه عجز و ناتوانی دشمن است که در این موقعیت، چنین شخصیتی را از ما بگیرند و این اوج ذلت آن‌ها را نشان می‌دهد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه با توجه به دیدگاه‌ مقام عظمانی ولایت در زمان مقتضی و با رعایت همه مسائل انتقام خون این شهید والامقام گرفته خواهد شد، عنوان کرد: شخصیت شهید «محسن فخری‌زاده» در ولایتمداری و سازش ناپذیری با دشمن، وفاداری و صداقت می‌تواند برای مدیران، اندیشمندان و مردم الگو باشد و راه او را دنبال کنند.

نوفرستی پرورش اندیشمندان متعهد که افتخار خدمت به این نظام الهی را داشته باشند را مخالف میل دشمن دانست و تبیین کرد: دشمنی آمریکا با انقلاب و نظام اسلامی روشن است و هرگز تغییری در مسیر آنان دیده نمی‌شود.

وی بیان داشت: ما هرگز سازش با دشمن را نمی‌پذیریم و هر کسی سخن از سازش با آمریکا می‌زند با الفبای اسلام و انقلاب بیگانه است، ما در برجام و نظایر آن سیلی دشمن را خورده‌ایم و مجدداً سخن از مذاکره زدن خلاف مشی ولایت است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی ترور شهید فخری‌زاده، تأکید کرد: رسالت صاحبان علم و دانش پژوهان و تکلیف نیروهای مسلح مشخص است و ما از ولایت حق نداریم عقب بمانیم.

نوفرستی در پایان گفت: دشمن همانطور که شخصیت فیزیکی شهید فخری‌زاده و شهدا را ترور می‌کند گاهی ترور شخصیت‌های برجسته نظام را هم در دستور کار دارد بنابراین امروز نباید در زیر سؤاال بردن شخصیت‌های نظام افراط کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار