مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم:

ترور شخصیت‌های برجسته دشمنان را ذلیل‎تر خواهد کرد

حجت الاسلام سید حسن اکبری گفت: دشمن به ترور شخصیت‌های برجسته‌ای، چون شهید سلیمانی و شهید فخری‌زاده دست زد تا به هدف شوم خود برسد که این کار برای آن‌ها نتیجه‌ای جز ذلت نخواهد داشت.
کد خبر: ۴۲۹۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶ - 03December 2020

ترور شخصیت‌های برجسته دشمنان را ذلیل تر خواهد کردبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید حسن اکبری» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با صدور پیامی به مناسبت شهادت شهید فخری زاده اظهار داشت: دشمن هر چقدر تلاش کرد تا با ایجاد موانع، نظام را از حرکت پرشتاب بازدارد موفق نشد و از این رو به ترور شخصیت‌های برجسته‌ای چون شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید محسن فخری‌زاده دست زد تا این شخصیت‌ها را از میان بردارد و به هدف شوم خود برسد که این کار نیز برای آن‌ها نتیجه‌ای جز ذلت خودشان نخواهد داشت.

وی با اشاره به اهداف دشمن برای مقابله با آرمان‌های انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمن نمی‌تواند مانع حرکت آرمانی آرمان‌خواهان در این نظام شوند، جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی، فداکاری ملت شریف ایران و فرزندان راستین امام و رهبری و به برکت خون شهید فخری زاده‌ها و قاسم سلیمانی‌ها در بسیاری از عرصه‌های علمی در دنیا نقش اول را ایفا می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با بیان اینکه جمهوری اسلامی موفقیت‌های زیادی در حوزه صنایع موشکی، هسته‌ای و نظامی داشته است، عنوان کرد: ملت ایران بالنده‌تر و مستحکم‌تر و با اراده قوی‌تر پای عهد خویش ایستاده‌اند تا پرچم سبز ولایت‌فقیه به دست حضرت، ولی عصر (عج) برسد.

اکبری تصریح کرد: شهید فخری‌زاده از سرمایه‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی و دارای فکری روشن و بسیار خلاق بود، این شهید والامقام یک شخصیت فکری و اندیشمند و همچنین اهل فلسفه و عرفان بود که دغدغه فرهنگی و ویژگی مذهبی خود را با مهارت و تخصص علمی تلفیق کرد.

وی ادامه داد: مسئولان و مدیران از این وقایع درس بگیرند که غرب هیچ گاه تکیه‌گاه مناسبی برای حل مشکلات کشور نبوده و نخواهد بود، دشمن در این خیال است که روزی کار‌ها و منویات نظام را در جهان خاموش کند و تمام نیرو‌های انقلابی این نظام را از بین ببرد که البته توان چنین کاری را ندارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) خاطرنشان کرد: دولت باید در کنار مردم باشد و با بهره‌گیری از هدایت‌ها و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و همراه و همدل با ایشان از کیان نظام جمهوری اسلامی حراست و حفاظت کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها