فرمانده سپاه خراسان‌ جنوبی:

15 تا 21 آذر به‌عنوان هفته اختصاصی خراسان‌ جنوبی در دوران دفاع مقدس انتخاب شد

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه همه استان‌ها علاوه بر عناوین عمومی هفته‌های دفاع مقدس یک مقطعی را برای خودشان انتخاب کردند، گفت: از 15 تا 21 آذر به‌عنوان هفته اختصاصی خراسان‌ جنوبی در دوران دفاع مقدس انتخاب شده است.
کد خبر: ۴۲۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳ - 05December 2020

15 تا 21 آذرماه به‌عنوان هفته اختصاصی خراسان‌جنوبی در دوران دفاع مقدس انتخاب شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «علی قاسمی» فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌ جنوبی امروز در دیدار با دست‌اندرکاران ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: سال 99 مقارن شده با چهلمین سالگرد دفاع مقدس که در همین راستا از سوم خرداد‌ تا پایان سال ویژه برنامه‌هایی برای گرامیداشت این مهم پیش‌بینی و در حال اجرا است.

وی گفت: ویروس منحوس کرونا مانع برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های کلان مردمی و نظامی شد اما کارهای فکری، فرهنگی و هنری و در قالب فضای مجازی اجرا و در حال اجرا است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی عنوان کرد: همه استان‌ها علاوه بر عناوین عمومی هفته‌های دفاع مقدس یک مقطعی را برای خودشان انتخاب کردند که در استان خراسان‌جنوبی هم با بررسی‌های انجام شده در آغاز سال به چند دلیل این هفته را هفته اختصاصی استان خراسان‌جنوبی در دوران دفاع مقدس انتخاب کردیم.

قاسمی با اعلام اینکه از 15 تا 21 آذر به‌عنوان هفته اختصاصی خراسان‌ جنوبی در دوران دفاع مقدس انتخاب شده، اضافه کرد: برگزاری کنگره 2 هزار شهید استان در سال 97 حضور یگان‌ها و گردان‌های نظامی و مردمی از بیرجند و قاین در عملیت والفجر 9 و آغاز هفته وحدت حوزه و دانشگاه و سالروز شهادت شهید مفتح را دلایل این انتخاب است.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح محله‌محور شهید «حاج قاسم سلیمانی» در استان، گفت: بسیج و سپاه با همه توان پای کار آمده و جلسات زیادی با استانداری، دانشگاه علوم پزشکی و سایر مجموعه‌های غیر سپاه برگزار کرده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به روند اجرای طرح و مشکلات پیش‌رو، یادآور شد: هر چند مشکلاتی وجود دارد اما امیدواریم با پای کار آمدن استانداری خراسان‌جنوبی، دانشگاه علوم پزشکی استان و سایر مجموعه‌ها مشکلات به حداقل برسد.

قاسمی بیان داشت: همچنین برای مراسم گرامیداشت سالگرد شهید «قاسم سلیمانی» ستاد تشکیل شده و برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام است لذا امیدواریم ویژه برنامه‌هایی در خور شأن این شهید بزرگوار در استان داشته باشیم.

وی با اشاره به آغاز گام سوم نهضت مؤمنانه در استان، خاطرنشان کرد: مرحله اول گام سوم رزمایش آغاز و تا پایان آذرماه ادامه دارد همچنین مرحله دوم از گام سوم نیز از اول دی‌ آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار