عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

با قاطعیت با مسببان قاتلان شهید «فخری زاده» برخورد می‌شود

«ابراهیم رضایی» با تاکید بر برخورد قاطع با قاتلان شهید محسن فخری‌زاده گفت: بدون شک قاتلان تاوان سختی پس می‌دهند و با قاطعیت با مسببان برخورد می‌شود.
کد خبر: ۴۳۰۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷ - 05December 2020

با قاطعیت با مسببان قاتلان شهید «فخری زاده» برخورد می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «ابراهیم رضایی» نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی تصویری در فضای مجازی با خبرنگاران با تسلیت شهادت «محسن فخری‌زاده» به دست تروریست‌ها و محکوم کردن این جنایت اظهار داشت: این شهید از دانشمندان هسته‌ای و دفاعی دارای کارنامه درخشانی است که باید بیشتر به جامعه معرفی شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر برخورد قاطع با قاتلان شهید محسن فخری‌زاده گفت: بدون شک قاتلان تاوان سختی پس می‌دهند و با قاطعیت با مسببان برخورد می‌شود.

 وی با گرامیداشت شهدای اصحاب رسانه در سقوط هواپیمای c- 130 ارتش گفت: در این حادثه شهید داریوش شاهینی از خبرنگاران استان بوشهر به شهادت رسید که یاد و خاطره این شهدا گرامی داشته می‌شود.

رضایی، با اشاره به تصویب طرح اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این طرح با حضور مسئولان و کارشناسان و دانشمندان در صحن علنی مجلس با رای بالا تصویب شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، احیا صنعت هسته‌ای و خارج شدن از حالت دکوری را یکی از اهداف تصویب این طرح دانست و تاکید کرد: نظام اسلامی ایران نیاز مبرم به صنعت هسته‌ای صلح‌آمیز دارد چراکه این صنعت در حوزه دارویی، پزشکی، کشاورزی، امنیتی و دیگر حوزه‌های توسعه و پیشرفت نقش مهم و اساسی دارد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصویب طرح اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها را نخستین پاسخ قاطع به دشمنان ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: اگر تحریم‌ها در حوزه نفتی، بانکی، صادرات و دیگر بخش‌ها برداشته نشود دولت موظف به متوقف کردن پروتکل الحاقی است.

رضایی تحقیق و تفحص در زمینه‌های صنایع کوچک، شهرک‌های صنعتی، نهاده‌های دامی، معادن، حقوق‌های نامتعارف و نجومی را از دیگر فعالیت‌ها دانست.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، توجه به اشتغال و رفع مشکلات محرومان و مستضعفان را یکی دیگر از برنامه‌ها دانست و بیان کرد: در این راستا نشست‌هایی با مسئولان بنیاد مستضعفان و جانبازان انجام و خواستار رفع محرومیت و رسیدگی به محرومان و ایجاد اشتغال جوانان شد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی توجه به مسئولیت اجتماعی صنایع و شرکت‌های تحت پوشش وزارت نفت نسبت به شهرها و روستاهای پیرامون این صنایع را یکی دیگر از برنامه‌ها دانست و خاطر نشان کرد: در دفاع از حقوق مسلم مردم استان بوشهر از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه با مدیر فاسد و ناکارآمد برخورد می‌شود تصریح کرد: قول می‌دهم از همه ابزارهای قانونی و نظارتی برای درست شدن فعالیت پتروشیمی‌ها و برخورد با مدیران متخلف، یاغی و قانون‌شکن استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار