گام دوم/ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد:

حرکت گام دوم انقلاب با تلاش و قدرت برداشته شود

حجت‌الاسلام محمد قمی با بیان اینکه حرکت گام دوم انقلاب با تلاش و قدرت برداشته شود گفت: سازمان تبلیغات اسلامی برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی به‌طور جدی فعالیت می‌کند زیرا تحقق کامل آن را ضامن عزت نظام می‌داند.
کد خبر: ۴۳۰۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴ - 06December 2020

حرکت گام دوم انقلاب با تلاش و قدرت برداشته شودبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی امروز در دیدار با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: صفا و صمیمیت در فرهنگ استان بوشهر وجود دارد.

وی با بیان اینکه زیست‌بوم فرهنگی و شناخت آن برای ما بسیار حائز اهمیت است گفت: باید تدارک توسعه و پیشرفت بر اساس شناخت زیست‌بوم فرهنگی باشد زیرا در این صورت تأثیرگزاری بیشتری در جامعه می‌توان داشت.

حجت الاسلام قمی افزود: کار سخت و مهمی بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است و علی‌رغم کم بودن منابع باید در راستای رسیدن به اهداف و چشم‌اندازهای انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه با توجه به ظرفیت‌ها و نیروی انسانی در استان بوشهر باید این استان پیشگام و جلودار در تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی باشد گفت: باید با توجه به چشم‌انداز ترسیم‌شده انقلاب اسلامی کارها به‌گونه‌ای صورت گیرد که در سال‌های آینده جهش آن بیشتر از حال حاضر دیده شود.

حجت الاسلام قمی با بیان اینکه حرکت گام دوم انقلاب با تلاش و قدرت برداشته شود افزود: سازمان تبلیغات اسلامی برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی به‌طور جدی فعالیت می‌کند زیرا تحقق کامل آن را ضامن عزت نظام می‌داند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: باید از تجربیات ارزشمند همگان در حوزه فعالیت‌های فرهنگی بهره گرفت.

در آئینی با حضور حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان بوشهر معارفه و از زحمات حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان بوشهر تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار