مشاور فرمانده کل سپاه:

سردار «علی‌اصغر زارعی» یک مسئول بسیار مبتکر و خلاق بود

سردار «محمد کوثری» گفت: مرحوم «علی‌اصغر زارعی» در دوران دفاع مقدس، در حوزه جنگ الکترونیک (جنگال) سپاه فعالیت داشت و یک مسئول بسیار مبتکر و خلاق بود؛ به‌طوری که در دانشگاه‌ها از ظرفیت دانشجویان بسیجی استفاده کرده و آن‌ها را داوطلبانه به جبهه می‌برد که ثمره آن یعنی «شنودی که از دشمن بعثی صورت می‌گرفت»، بسیار مهم بود.
کد خبر: ۴۳۰۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ - 08December 2020

سردار «علی‌اصغر زارعی» یک مسئول بسیار مبتکر و خلاق بودبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «محمد کوثری» مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر سردار جانباز «علی‌اصغر زارعی» که در قطعه ۱۹ بهشت زهرا (س) تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران، با بیان این‌که درگذشت مرحوم «علی‌اصغر زارعی» شهادت‌گونه بوده است، اظهار داشت: وی حقیقاً در قبل و بعد از انقلاب اسلامی خصوصاً در دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از افرادی بود که همه توان و داشته‌های خود را در طبق اخلاص گذاشت.

وی افزود: سردار جانباز «علی‌اصغر زارعی» در دوران هشت سال دفاع مقدس، در حوزه جنگ الکترونیک (جنگال) سپاه فعالیت داشت و یک مسئول بسیار مبتکر و خلاق بود؛ به‌طوری که در دانشگاه‌ها از ظرفیت دانشجویان بسیجی استفاده کرده و آن‌ها را داوطلبانه به جبهه می‌برد که ثمره آن یعنی شنودی که از دشمن بعثی صورت می‌گرفت، بسیار مهم بود.

سردار کوثری ادامه داد: بعد از جنگ تحمیلی نیز سردار «علی‌اصغر زارعی» فعالیت‌های خود در حوزه «جنگال» را در سطح گسترده‌تری ادامه داد و سپس در حوزه دانشگاهی و علمی نیز اساتید بسیجی را دور هم جمع کرده و در نهایت «بسیج اساتید» را راه‌اندازی کرد که برخورد‌های بسیار خوب وی با اساتید، موجب شد تا آن‌ها جذب او شوند.

وی با اشاره به این‌که سردار «علی‌اصغر زارعی» مدتی مشاور رئیس جمهور بود؛ اما مسئولیت وزارت نفت را برعهده نگرفت، خاطرنشان کرد: وی مدتی نیز نماینده صادق، مخلص و مردمی در مجلس شورای اسلامی بود و بعد از آن هم در مسئولیت جانشین رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، کار‌های زیربنایی بسیار مهمی انجام داد.

سردار کوثری با بیان این‌که سردار «علی‌اصغر زارعی» چندسالی همسایه ما بود، گفت: وی زندگی بسیار ساده‌ای داشت و فرزندان بسیار خوبی تربیت کرد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها