فرمانده سپاه قدس گیلان:

مسئله پژوهش نیاز امروز انقلاب اسلامی است

سردار محمد عبدالله پور در اختتامیه جشنواره جهادگران علم و فناوری گیلان گفت: مسئله پژوهش نیاز امروز انقلاب اسلامی است و جوانان پژوهشگر نسلی هستند که چشم امید انقلاب به آن‌هاست.
کد خبر: ۴۳۱۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵ - 15December 2020

مسئله پژوهش نیاز امروز انقلاب اسلامی است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله‌پور» فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در اختتامیه جشنواره جهادگران علم و فناوری استان گیلان در ستاد سپاه قدس،  اظهار داشت: مسئله پژوهش نیاز امروز انقلاب اسلامی است و جوانان پژوهشگر نسلی هستند که چشم امید انقلاب به آن‌ها است.

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: وجود نخبگان باعث می‌شود تا اسلام و انقلاب تمام سنگرهای کلیدی دنیا را فتح کند و جوانان و تفکرشان حل‌کننده مشکلات کشور هستند.

سرهنگ پاسدار «محمدرضا شادمان» رئیس سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سپاه قدس استان گیلان نیز در این مراسم اظهار داشت: کسب جایگاه مرجعیت علمی یکی از اهداف این سازمان است و راه‌اندازی 40 هزار شرکت دانش‌بنیان تا سال 1404 جزء ماموریت‌های بسیج در کشور است.

 رئیس سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 2 هزار مجموعه دانش‌بنیان بسیج در استان گیلان به فعالیت مشغول هستند و تشکیل حداقل یک هسته فناور از جمله وظایف تعریف شده برای هر پایگاه بسیج است.

وی متذکر شد: در اختتامیه جشنواره جهادگران علم و فناوری استان گیلان از 20 برگزیده تجلیل می‌شود و همچنین تولید داروی مکمل درمان کرونا، تولید دستگاه خودکار جمع‌آوری گیاه سنبل آبی و تولید دستگاه استریل‌سازی هوای محیط از جمله طرح‌های ارائه شده در این جشنواره است.

حجت‌الاسلام «علی کریمیان» عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان نیز در این مراسم اظهار داشت: استان گیلان در حوزه علمی و پژوهشی پیشرو است و مجموعه بسیج و سپاه ساختاری امن برای حضور فعالان پژوهشی است و امروزه بسیاری از افراد مانند شهید فخری‌زاده نیز نتیجه حضور در همین بستر هستند.

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان تاکید کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری فعالان حوزه پژوهش باید مسیرهای جدید را برای آینده انقلاب اسلامی ترسیم کنند و تحقق گام دوم انقلاب در گرو چنین اقداماتی است.

در این مراسم از 20 طرح پژوهشی و فناورانه ارائه شده به سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه قدس گیلان تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار