پخش مستند «غیر رسمی» از رهبر معظم انقلاب اسلامی+ فیلم

مستند «غیر رسمی» روایت دیدارهای منتشر نشده رهبر معظم انقلاب اسلامی با اقشار مختلف جامعه از تلویزیون پخش می‌شود.
کد خبر: ۴۳۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶ - 22December 2020

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، بخش دوم مستند «غیررسمی» روایت‌هایی منتشر نشده از دیدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، پنجشنبه ساعت 20 از شبکه 3 پخش خواهد شد.

براساس این گزارش، یکی از برنامه‌های مستمر رهبر انقلاب در طول سالیان گذشته، برگزاری جلسات متعدد و متنوع با طیف‌های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی و هنری بوده است. جلساتی که در فضایی صمیمانه برگزار شده و رهبر انقلاب پای نظرات و درددل‌های حاضران می‌نشینند. بخشی از این جلسات، از سال 95 در قالب جلسات «پنج‌شنبه شب‌ها» برگزار شده است. مستند «غیر رسمی» به روایت متن و حاشیه این دیدارهای صمیمانه می‌پردازد.

بخش اول مستند «غیر رسمی» مربوط به دیدار راویان هشت سال دفاع مقدس بود که از سوی مؤسسه‌ پژوهشی- فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای)، به مناسبت هفته‌دفاع مقدس، در قالب مستندی 42 دقیقه‌ای منتشر شده بود.

 

 گفتنی است، پس از تلاش برخی از رسانه‌های معارض که سعی داشتند جلسه خبرگان سال 1368 مربوط به انتخاب رهبری بعد از ارتحال حضرت امام خمینی(ره) را تحریف و به گونه‌ای غیرواقعی برای مردم روایت کنند «مهدی نقویان» مستند «روایت رهبری» را درخصوص رهبر معظم انقلاب اسلامی و جلسه مهم سال 1368 خبرگان رهبری ساخته بود که با نمایش در جشنواره مستند سینماحقیقت مورد توجه قرار گرفت.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها