دیدار مریم مجتهدزاده با همسر جانباز شهید داوود افشار

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با همسر جانباز شهید «داوود افشار» دیدار کرد.
کد خبر: ۴۳۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۸ - 25December 2020

دیدار مریم مجتهدزاده با همسر جانباز شهید داوود افشاربه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس همزمان با میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار با خانم «حاج محمدی» همسر جانباز شهید «داوود افشار دیدار» و گفت‌وگو کرد.

مجتهدزاده در این دیدار اظهار داشت: مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس اظهار داشت: صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده ایثارگران به خصوص همسران جانبازان که به معنای واقعی و زینب گونه سال‌ها با صبر و دلسوزی از جانبازان پرستاری کرده‌اند، قابل تقدیر و تجلیل است.

وی با بیان اینکه شهدا، جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس با فداکاری و جهاد در راه خدا، کاری بزرگ را به ثمر رساندند، خاطرنشان کرد: همسران جانبازان با فداکاری و از خودگذشتگی آگاهانه، خود و زندگی‌شان را وقف عزیزان جانباز می‌کنند.

این مقام مسئول با تجلیل از ایثار و فداکاری‌های ارزشمند همه ایثارگران و خانواده آنان گفت: ثبات امنیت، آزادگی و عظمت امروز کشور مرهون فداکاری و جانفشانی‌های همه ایثارگران و خانواده آنهاست و ملت ایران به خوبی به عظمت کار آن بزرگواران آگاهی دارند.

وی با بیان اینکه صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است، گفت: توانمندی‌های داخلی در عرصه‌های گوناگون در پرتو همین رشادت‌ها و مقاومت‌ها به دست آمده است.

در این دیدار همسر جانباز شهید افشار نیز به بیان خاطراتی از شهید خود پرداخت و بر تداوم راه شهدا تاکید کرد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار