نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج:

سردار «ابوحمزه» همه سرمایه‌اش را برای دفاع از ولایت خرج کرد

حجت‌الاسلام تویسرکانی گفت: سردار «غلامعلی ابوحمزه» در ولایتمداری زبان‌زد بودند و با همه سرمایه‌هایی که داشت به میدان دفاع از ولایت آمده بود و از این جهت می‌تواند الگویی برای جوانان باشد.
کد خبر: ۴۳۳۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵ - 27December 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدرضا تویسرکانی» نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (یکشنبه) در مراسم گرامیداشت مجاهد عالیقدر، جانباز سرافراز سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلامعلی ابوحمزه» که در حسینیه شهدای بسیج برگزار شد، اظهار داشت: وجود شرایط خاص کرونایی در کشور منجر به این می‌شود که برخی از عزیزان مظلومانه از دنیا می‌روند و حتی امکان برگزاری مراسم ترحیم نیز برای آن‌ها وجود ندارد، اما به هر شکلی که بود این مراسم را دوستان این سردار عزیز برگزار کردند که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: بنده سردار ابوحمزه را از خیلی وقت پیش می‌شناختم، اما بیماری منجر به این شد که این شخصیت والامقام به تهران منتقل شود و با اینکه شرایطش از لحاظ بیماری نامناسب بود، اما باز هم از تلاش در سازمان بسیج دست برنمی داشت. ایثار و فداکاری در خانواده سردار ابوحمزه موج می‌زند و ایشان بسیار متواضع و نجیب بودند و هیچ گاه در وجودش تکبر و غرور دیده نشد.

تویسرکانی تصریح کرد: سردار ابوحمزه از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار بود، اما شاید صبور بودن یکی از ویژگی‌های برتر این سردار عزیز بود و با اینکه از بیماری سرطان رنج می‌برد، ولی هیچ گاه در جلسات کم‌کاری نمی‌کرد و با تمام تلاش کار‌ها را انجام می‌داد. ایشان در ولایتمداری زبان‌زد بودند و با همه سرمایه‌هایی که داشت به میدان دفاع از ولایت آمده بود و از این جهت می‌تواند الگویی برای جوانان باشد.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: فقدان سردار ابوحمزه به این زودی‌ها قابل جبران نیست و مستحضر هستید که نسل اول سپاه فقط با نیت جانبازی و فداکاری به میدان آمده بودند، لذا این فرهنگ باید به نسل‌های بعدی سپاه نیز منتفل شود.

وی با اشاره به نزدیک شدن به اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، گفت: ملت ما با شهادت سردار سلیمانی زخمی خوردند که مرهمی نخواهد داشت و امیدواریم قاتلان این سردار عزیز ما به زودی مورد بازخواست قرار گیرند. البته که راه سردار سلیمانی با وجود پاسداران شجاع ادامه خواهد داشت.

تویسرکانی تنها راه سعادت را تقوا دانست و اضافه کرد: هرآنچه که در دنیا برای خود جمع کرده باشیم، نابود خواهد شد، اما کاری که برای خدا و براساس تقوا انجام داده باشیم باقی خواهد ماند و در آخرت دست تقواپیشگان را خواهد گرفت و امیدواریم در نهایت شهادت نصیب همه ما شود.

انتهای پیام/ 117

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار