نشست هیئت امنای دانشگاه شاهد برگزار شد

نشست هیئت امنای دانشگاه شاهد با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در این بنیاد و سایر اعضای هیئت امنای دانشگاه شاهد برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۴۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶ - 29December 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیروز (دوشنبه) در نشست هیئت امنای دانشگاه شاهد ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های اعضای هیئت امنای دانشگاه شاهد از برگزاری این نشست در هفته دوم اسفند و همزمان با فرا رسیدن روز ۲۲ اسفند و روز شهید خبر داد.

معاون رییس جمهور با اشاره به وضعیت بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران خواستار توجه جدی به حل مشکلات جامعه ایثارگری شد و اظهار داشت: با توجه به شرایط امروز کشور باید از تمام ظرفیت‌های حوزه اقتصادی برای بهبود شرایط و حل مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران استفاده کرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به وضعیت شرایط آموزشی در کشور به دلیل گسترش ویروس کرونا گفت: در حوزه آموزش و درمان باید برنامه‌های مشخصی داشته باشیم و نباید در این شرایط منتظر ریشه کن شدن کامل ویروس کرونا ماند.

کامیار تقفی رییس دانشگاه شاهد در این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت دانشگاه شاهد و برگزاری جلسات هیئت امنای این دانشگاه گفت: امیدوار هستیم که این جلسات روند مثبت خود را دنبال کند و از برگزاری نشست پیش از سال هیئت امنا نیز استقبال می‌کنیم.

در این نشست سایر اعضای هیئت امنای دانشگاه شاهد به بیان مسائل حقوقی و ساختار بودجه این دانشگاه پرداختند و خواستار به‌کارگیری ظرفیت‌های موجود و کار تخصصی برای بهبود عملکرد دانشگاه شاهد در سال ۱۴۰۰ شدند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار