فرمانده نیروی زمینی ارتش عنوان کرد؛

پیگیری مشکلات کارکنان نزاجا از طریق سامانه «سپهر»

امیر سرتیپ حیدری گفت: به‌منظور تسریع و تسهیل امور کارکنان و نیرو‌ها برای بیان مشکلات و دغدغه‌های خود، سامانه سپهر نیروی زمینی ارتش تعریف شده است که به‌صورت آنلاین و ۲۴ساعته در خدمت نیرو‌ها و کارکنان خواهد بود.
کد خبر: ۴۳۵۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹ - 02January 2021

سامانه سپهر نزاجا به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته پاسخگوی مشکلات و موانع کارکنان خواهد بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از قرارگاه انصار و سامانه سپهر نزاجا که به بررسی و پاسخگویی مشکلات و موانع کارکنان و خانواده محترم آنان می‌پردازد، اظهار داشت: با خدمات شبانه‌روزی همه عوامل، ۲۸ طرح «لبیک» نزاجا را در مسیر اعتلای این نیرو همان‌گونه که پیش‌بینی شده بود، اداره می‌کنیم.

وی ادامه داد: یکی از این طرح‌ها طرح «لبیک ۲۴» یا «قرارگاه انصار» است؛ به این معنا که اعلام شده همه فرماندهان از رده فرمانده گروهان تا سلسله‌مراتب بالاتر فرماندهی گردان، فرمانده لشکر و حتی فرمانده نیروی زمینی باید ارتباط مستقیم با کارکنان داشته و درب اتاق آنان به روی نیرو‌ها باز باشد.

امیر حیدری افزود: در همین راستا فرمانده نیروی زمینی روز‌های دوشنبه با کسانی که بازرسی نیرو معین می‌کند، ملاقات‌های عمومی دارد و روز‌های یکشنبه نیز معاونت هماهنگ‌کننده نیرو با کارکنانی که در یک فرآیند دیگری انتخاب می‌شوند، ملاقات می‌کند و مسیر پاسخگویی سایر اعضای هیئت رئیسه نیز به همین منوال است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: در کنار این موارد به منظور تسریع و تسهیل امور کارکنان و نیرو‌ها برای بیان مشکلات و دغدغه‌های خود و انتقال آن به سلسله‌مراتب فرماندهی، سامانه سپهر نیروی زمینی ارتش تعریف شده است که به‌صورت آنلاین و ۲۴ساعته در خدمت نیرو‌ها و کارکنان خواهد بود.

وی با تشریح نحوه عملکرد سامانه سپهر نزاجا تصریح کرد: به تعداد معاونت‌هایی که در نیروی زمینی داریم، اپراتور‌هایی به‌صورت آنلاین پاسخگوی مشکلات کارکنان هستند و در صورت نیاز مسائل را به معاونت مربوطه ارجاع می‌دهند، پاسخ را احصاء می‌کنند و در اختیار شخصی پیگیر قرار می‌دهند؛ همچنین در کنار آن نیز سامانه پیامکی آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و مسائل و مشکلات کارکنان و خانواده آنان هستند.

فرمانده نزاجا در پایان گفت: از همه عزیزان و کارکنان نیروی زمینی ارتش می‌خواهم در صورتی که مشکلاتشان توسط سلسله‌مراتب فرماندهی یگان رسیدگی نمی‌شود از این سامانه استفاده کنند. این سامانه قطعاً باید پاسخگو باشد و حتماً کسی که پیگیر موضوع شده است، باید پاسخ قانع‌کننده دریافت کند؛ بنده هم قطع به یقین پاسخگو خواهم بود و سعی بر این است که هیچ‌کدام از نیرو‌های عزیز نزاجا در مسیر پاسخگویی و حل مشکلاتشان بی‌جواب نمانند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها