جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تأکید کرد؛

توانایی نیروی پدافند هوایی در شناسایی و انهدام هرگونه هواگرد متخاصم

امیر سرتیپ الهامی گفت: نیروی پدافند هوایی توانایی کشف، شناسایی و انهدام هر پرنده‌ متجاوزی را دارد.
کد خبر: ۴۳۵۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸ - 02January 2021

دنبال جنگ نیستیم، اما امنیت کشور خط قرمز ماست/ توانایی شناسایی هر نوع هواگردی را داریمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در آیین تکریم و معارفه فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب غرب اظهار داشت: امروز شناسایی هر نوع پرنده با هر سطح مقطع راداری برای پدافند هوایی امکان‌پذیر است و به این توانمندی رسیده‌ایم که هر پرنده‌ متجاوزی را در داخل مرز‌های جمهوری اسلامی ایران کشف، شناسایی و منهدم کنیم.

وی افزود: دنبال جنگ نیستیم، اما امنیت کشور خط قرمز ما است؛ در این حوزه هیچ معامله و مماشاتی با کسی نداریم و عمق نفوذ راهبردی ایران در حال تقویت است.

امیر الهامی با بیان اینکه منطقه پدافند هوایی جنوب غرب، نقطه مهم و استراتژیکی در کشور است خاطرنشان کرد: آسمان این منطقه با چشمان تیزبین همه عناصر پدافند هوایی به صورت شبانه‌روزی رصد می‌شود.

در این مراسم از زحمات امیر سرتیپ دوم «سعید اختری» فرمانده سابق منطقه پدافند هوایی جنوب غرب قدردانی و سرهنگ «علی ملک» به‌عنوان فرمانده جدید این منطقه معرفی شد.

همچنین با حضور جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، طرح گازرسانی ۴۴۴ واحد مسکونی و سالن ورزشی این منطقه پدافندی افتتاح شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها